Jorge Javier Vázquez ja té l’alta hospitalària. El presentador català de Sálvame va ser operat d’urgència el dissabte, dia 16 de març, d’un aneurisma que li va provocar un ictus; i avui ha rebut, per fi, la bona notícia que ja pot marxar a casa. Un munt de periodistes i fotògrafs l’esperaven fora de l’hospital de la Zarzuela de Madrid, on ha passat una setmana ingressat.
Malgrat que li han demanat que faci repòs, el presentador no es treu mai l’uniforme de la feina i ha atès amablement la premsa. Els primers, els seus companys de Telecinco, que han pogut fer-li la primera entrevista després de l’alta. Ana Rosa Quintana ha estat la primera a parlar amb Jorge Javier per televisió: “Veo que estás fenomenal”. El periodista de Badalona explica com va anar tot: “No tengo ninguna secuela. Me desmayé en Marrakech, estuve inconsciente tres minutos. Seguí con mi viaje. Cogí el avión, que eso sí que podría haber sido trágico. A partir del martes empecé a notar unos dolores de cabeza... Tomaba ibuprofeno y no se me iban. Tengo que esperar un mes para hacerme unas pruebas y saber si puedo reincorporarme al trabajo o no”.
Jorge Javier Vázquez no perd el sentit de l’humor, malgrat tot el que li ha passat els darrers dies. El presentador català ha estat pendent de l’actualitat des de l’hospital: “Tengo que ir al Corte Inglés a comprar tres o cuatro escopetas. Como que ahora voy a estar en casa, no vaya a ser que entren... Tendré que matar a la gente que entre, claro. Me parece estupenda la propuesta de Vox, ¿pero con quién ensayamos?”. La millor teràpia de Jorge Javier per a recuperar-se de l’ictus, riure’s de Santiago Abascal.
El presentador català també parla del seu exnòvio Paco, ara que s’han retrobat a l’hospital: “Me daba mucha vergüenza. Después de un año y medio, ¿a ver qué coño le digo? Y cuando me ingresaron digo, esta es la mía. Cuando me vea con la vía y con el dolor de cabeza, tendremos que hablar de esto y no vamos a estar pensando por qué lo dejamos. Y ahora me estoy aprovechado mogollón”. Jorge Javier Vázquez afronta la vida d'una altra manera, ara que ha vist el final tan de prop: “Quiero seguir disfrutando de lo que quede”. I sembla que, de moment, aquesta nova etapa la vol viure al costat del seu ex: “Me he olvidado de preguntar si podemos follar”, riu. “El médico me preguntó que si los dolores de cabeza me venían después del coito”. Ana Rosa li dona la solució: “Tú tienes que hacerlo despacito”.
Jorge Javier passarà setmanes apartat dels focus. Però ara que ha sortit de l’hospital, sabem que estarà recuperant-se.