A Espejo público tenen tendència a entrevistar persones, com a mínim, peculiars, per dir-ho suaument. Per dir-ho tal com raja, a entrevistar energúmens. D'exemples en tenim a cabassos. Fa uns mesos, després que es visqués una situació de pànic en una discoteca de Marbella, Opium, en la que, per cert, també es trobava el nebot del rei Felip, Froilán de Marichalar, celebrant el seu aniversari, es va produir un tiroteig, amb diferents persones hospitalitzades. I a qui van decidir entrevistar al matinal d'Antena 3? A un tal Álvaro, un home amb ulleres de sol, bigotet i una samarreta molt explícita que es trobava dins la discoteca en el moment dels fets, deixant anar coses com aquesta: "Dicen que son de origen holandés, pero de holandés, para nada. No es un holandés nativo. Son gente que vienen de los países islámicos, pero que ahora son emigrantes que viven en el centro de Europa, Holanda, países nórdicos, pero hay que hablar con propiedad, ¿no? Cuando los medios dicen '4 alemanes o 4 suecos han violado a una menor'. Y luego a los suecos te los imaginas gente de 1,80, rubios, de ojos claros y luego resulta que los suecos son etíopes, somalís, de Irak o iranís. Entonces hay que hablar con propiedad: no son suecos"... Racisme de bon matí.
Un altre dels personatges dubtosos que sovint ha tingut minuts al programa de Susanna Griso és un polèmic hostaler que respon al nom de José Eugenio Arias-Camisón, amb qui, per exemple, fa dos estius van contactar fins a tres vegades en deu dies per parlar d'una inspecció voluntària de treball per defensar-se de les acusacions d'explotació laboral contra ell que van sorgir. Ja es poden imaginar el to de les seves intervencions, elevat, bel·ligerant i insultant contra qui denunciava les suposades irregularitats del seu local. El propietari de l'Asador Guadalmina és, a més, un d'aquells patriotes que hi ha per les espanyes, amb tuf de ranci i d'èpoques on qui manava era un senyor baixet repugnant amb bigotet que es deia Francisco.
Ara, aquest esperpent ha tornat a desbarrar de mala manera en un parell de vídeos aberrants on, entre d'altres imbecil·litats, deixa anar que els darrers dies "hemos presenciado un intento de golpe por parte del Gobierno traidor e ilegítimo” i que observa com "si lo que están buscando es volver al 34... es muy fuerte lo que voy a decir porque yo soy creyente y me duele decir esto, pero yo, por defender a mi patria, si tengo que coger las armas y liarme a tiros contra estos rojos, independentistas y gentuza que odia a España, lo haré". Chim pum. Segueix: "Que no quepa ninguna duda". I amenaça: "Además, al primero que voy a ir es a por ti, canalla, traidor, hijo de la gran puta, a por ti, presidente del Gobierno. Si esto es lo que estáis buscando, al final lo váis a conseguir".
"Soy creyente y la verdad que me duele decir esto pero yo por defender a mi patria, si tengo que coger las armas y liarme a tiros contra estos rojos e independentistas y gentuza que odia a España, lo haré" "A por el 1º que voy a ir es a por ti (@sanchezcastejon)".👇🏻
— ÐJPøPîŻĞŻ_HåŘÐĆøŘë (@DJPoPiZGZ) December 21, 2022
2/3 pic.twitter.com/FwCWixld09
Aquest degenerat continua vomitant de mala manera: "Estamos en una situación muy similar a la del 34 y les quiero recordar a esta escoria como terminó la fiesta. Se le ha visto el plumero a Sánchez, que hay que ver cómo ningunéo al rey caminando por delante de él en la estación del AVE de Murcia”. Arias-Camisón, a més, va d'íntegre i de persona assenyada quan deixa caure que espera que no s'arribi a aquesta situació perquè es va passar “muy mal en la Guerra Civil, en la que nos matamos casi entre hermanos. Quiero creer en las instituciones para evitar que lleguemos a un confrontamiento como el que tuvimos en el año 36″, ha assegurat.
El Fachador de Guarralmina dice que "estamos en una situación muy similar a la que estuvimos en el año 34".
— ÐJPøPîŻĞŻ_HåŘÐĆøŘë (@DJPoPiZGZ) December 21, 2022
Le ha molestado que el Presidente haya estado siempre por delante de Felipe (cuando el AVE en Murcia).
🚨AVISO🚨
En el 2º vídeo predice el futuro y AMENAZA DE MUERTE.
1/3 pic.twitter.com/WuJfDqSsjN
No cal afegir res més. O sí: a veure quant triguen a Espejo público en tornar a convidar a aquest impresentable perquè tingui els seus minuts de tele.