José Manuel Parada ha tret el Sant Cristo Gros contra Espejo público i contra la seva presentadora, Susanna Griso. El presentador està que trina amb el matinal d'Antena 3 i amb el comportament de la comunicadora catalana pel que va passar fa uns dies al programa. Per posar en context, hem de dir que els darrers temps, l'expresentador de Cine de barrio ha hagut de veure com per desgràcia, molts amics seus se n'han anat a l'altre barri. I és que Parada s'ha passat un setembre de tanatori en tanatori, de vetlla en vetlla. María Teresa Campos, María Jiménez, Pepe Domingo Castaño... Són molts els col·legues a qui ha dit el darrer adeu. Ell mateix escrivia, arran de la mort de la cantant, que "Todavía no repuesto tras el fallecimiento de mi querida María Teresa Campos. Hoy me despierto con el dolor del adiós a la inolvidable María Jiménez. Por favor un descanso", demanava ell a la Parca.

Arran d'aquestes morts, i de les posteriors visites de Parada per donar el seu condol, a Espejo público van pensar que seria ocurrent fer un vídeo enfotent-se del mort i de qui el vetlla, mai més ben dit, amb José Manuel Parada al centre de la mofa.

josemanuelparadaoficial 349342676 968772947653479 3457795685926249009 n
José Manuel Parada, amb Ana Rosa Quintana, la gran rival de Susanna Griso durant anys als matinals / @josemanuelparadaoficial

Deien d'ell, a l'hora que l'ensenyaven anant als tanatoris: "José Manuel Parada se está quedando solo. Y no porque se lleve mal con su entorno, sinó porque sus amigos se están yendo uno tras otro al otro barrio. En un mes ha dicho adiós a cuatro. Todos a su alrededor están estirando la pata a un ritmo frenético y eso está obligando a Parada a hacer Parada en todos los tanatorios de España. El trajín es tal que si montara su propia funeraria en unos años sería el más rico del cementerio. Tiene Parada mala suerte o ser su amigo trae mala suerte?", es preguntaven.

Va ser veure's, o millor dit, sentir què deien d'ell, i esclatar. Via xarxes socials va manifestar la seva indignació: "Que salvajes en 'Espejo público'. ¿A dónde quiere ir la antes llamada cadena triste por los que ahora han fichado para convertirla en esta basura faltándome al respeto de esta manera? A mí. A mi dolor por amigos que se han muerto. ¿A dónde quiere llegar Antena 3? Son tantos los compañeros indignados. Tanta la gente que ni conozco y han expresado su repulsa que deberían reflexionar y pedirme ya perdón a mi a mis muertos y a sus familiares y amigos. No podéis reíros ni de la muerte ni del dolor ajeno". Parada assenyala directament Susanna Griso: "Susana Griso. Me has sorprendido mucho. Tus risiitas ante tal despropósito sobraban. intenta poner orden y respeto en ese nuevo cortijo que te dará más audiencia pero te quita otros valores que antes tenías".

Pel que es veu, molta gràcia no li va fer el hihihaha del vídeo o el de la pròpia Griso. I encara va escriure un altre missatge a Instagram: "¿Algunos ladrando? Y yo recuperándome navegando. Menuda diferencia sin meterme con nadie y sin hacer nada a nadie. Pero en nada vuelvo. Y diré todo lo que tengo que contestar".

Ara s'acaben de saber els premis Chicote, i una de les guardonades ha estat precisament la presentadora catalana. Una Griso que ha sortit al pas dels atacs de Parada justificant-se de manera matussera i poc convincent. Unes paraules que no sonen massa sinceres, que diguem, carregant-li el mort a un company de l'equip: "Tenemos un guionista especialmente ocurrente que hizo un vídeo que le ha molestado un poco. El vídeo hay que decir que era muy creativo pero entiendo el enfado del pobre Parada y, desde aquí, mis disculpas y todo mi cariño. Estaba hecho con humor y la persona que lo hizo me asegura que lo hizo con el mayor de los cariños porque quiere bastante a José Manuel Parada aunque no lo parezca"... No ho sembla, no. Veurem què diu Parada quan sàpiga d'aquestes paraules.