El cantant andalús José Manuel Soto acostuma a no entendre res. No entén res de res. De feminisme, tampoc. Evidentment, no ha entès un borrall de les reivindicacions que hi ha darrera el lema 'No' es 'No' i el que aquesta frase significa. O el que és pitjor, no ho vol entendre. I això ja és, a banda d'estúpid, perillós.
Queden només dos dies pel 8-M. Un Dia de la Dona que hauria de fer reflexionar molts homes, no només aquesta setmana, sinó les posteriors a la data, sobre les desigualtats, injustícies, agressions, maltractaments, violacions i d'altres abjectes comportaments que pateixen cada dia dones de tot el món a mans d'homes depravats i menyspreables. Queda molta feina per fer, però qualsevol mesura és benvinguda per erradicar d'una vegada per totes la xacra del masclisme i totes les derivades que se'n desprenen.
Però la voz de Vox ha demostrat en el passat no tenir dos dits de front parlant de les dones. No els tindrà ara de sobte. Ara, la bajanada ha arribat a costa de la nova Llei de Llibertat Sexual, projecte que ha aprovat el govern aquesta setmana. Mira que és fàcil, senyor Soto: "No es no". O si ho vol d'una altra manera, "Només sí és sí". Però aquest indecent personatge, més que cantant, un cantamañanas, l'ha tornat a dir de l'alçada d'un campanar.
Pues yo diría q un “no” puede ser un “no” o puede ser un “ya veremos” o un “cúrratelo un poco más chaval”. Es más, si un “no” fuera siempre un “no” muchos no hubiéramos venido al mundo, porque la seducción es un juego donde no conviene enseñar las cartas desde el principio...
— Jose Manuel Soto (@JOSEMANUELSOTO1) March 5, 2020
Muchos no hubiéramos venido al mundo... Llàstima, deu haver pensat més d'un sobre ell en llegir aquestes paraules. Però tampoc s'han callat a l'hora de definir Soto com el que és, un miserable:
Pero cómo que un NO es un ya veremos. Pero qué cojones dices, Hose Manué, pero qué argumento de baboso arrimacebolletas es ese. Un NO es un NO. Y punto.
— María de la OMG! (@menchubasquero) March 6, 2020
Eres repulsivo y haces apología de violación. No tienes cabida en el siglo XXI
— María Sevilla (@MariaSevilla746) March 6, 2020
Te concibió tu madre con un no? No hay más preguntas. Entiendo todo.
— impacientedecuna (@yyamismoya) March 5, 2020
O sea, que, según tú, si le entras a una moza y te dice no, hay que insistir hasta que te diga sí. ¿Y si nunca te dice sí? ¿Y si tú interpretas ese "no" como un "sí", pero resulta que es un "no" "no", pero como tú piensas que está jugando... ¿cómo acaba la cosa?
— Paula ✌ (@XimPaula) March 5, 2020
d verdad Soto, lo q nos faltaba ya hoy, tus idioteces sin sentido, q con tu edad no sepas q un no,es un no, es muy triste, haztelo mirar y respeta,cuando te dicen q no, es q noo pesadoo a ver si con esto lo entiendes y d paso escuchas alguien q sepa cantar https://t.co/zxG7mivsu0
— YERRENTERIA (@yerrenteria) March 5, 2020
José Manuel háganos un favor y vuélvase a la cueva https://t.co/sAQmvV6884
— 𝕄𝕖𝕣𝕔𝕖 ☃️ (@mercee_r) March 6, 2020
A José Manuel Soto hay que decirle NO con un letrero luminoso, utilizando un escudo protector y armada con un taser, porque de otra manera el señor no lo va a pillar https://t.co/AIuKnmJCIP
— Laura Cornejo (@lauracorama) March 5, 2020
🤮🤮🤮🤮😡😡😡😡😡 ASCO. ASCO. ASCO. ASCO. SIN PALABRAS.... #NOesNO Y NO HAY NINGUNA OTRA OPCIÓN!!!! https://t.co/arD4Vbf4CC
— Fati Pizarro (@Pizarro_Fati) March 6, 2020