Si algú té alguna mena de dubte de què en pensa el gran Josep Mª Mainat sobre Catalunya i la independència, només cal que tregui el cap per les seves xarxes socials. El productor televisiu té com a tuit fixat a 'X' aquest, una imatge descomunal i un missatge: "Sobretot, no oblidem que som capaços de meravelles com aquesta!". Quina imatge? Aquesta:
Sobretot, no oblidem que som capaços de meravelles com aquesta!#HiTornarem pic.twitter.com/zRC41PwjrF
— Josep M. Mainat (@MainatJM) June 9, 2019
L'ex Trinco té les coses molt clares, especialment pel que fa en matèria de país, de sentiments arrelats, de pertinença. Català fins al moll de l'os, acostuma a regalar bufetades a mà oberta a la cara dels ultres de les espanyes quan es tracta de defensar Catalunya o el català. Fa poc, els d'OK Diario escrivien que "Es de una vileza atroz, además de una expresión de catetismo, ceder ante las pretensiones de los que llevados por su odio a España pretenden maniatar al español, lengua que todos los españoles tienen el deber de conocer y el derecho a usarla. Lo que se vivirá hoy en el Congreso será la prueba del nueve del nivel de degradación institucional que ha alcanzado la democracia española de la mano de un presidente que ha hecho de su permanencia en el poder un zoco". I com va respondre Mainat? Amb una pregunta meravellosa: "Sabeu si ja s'ha trencat Espanya?". O quan va mostrar què hi posa al seu DNI, avisant que "hi ha condemnes petites, mitjanes, grans... i després, aquesta". Quina? Atenció al que posa a l'apartat de la validesa: "ESPANYOL FINS L'ANY 9999!!! (hi posa vàlid fins l'1 de gener del 9999)".
Sabeu si ja s'ha trencat Espanya? pic.twitter.com/Fxe3ZZ1rcf
— Josep M. Mainat (@MainatJM) September 20, 2023

L'explicació era que als majors de 70 anys, i el Josep Mª Mainat fa temps que els va superar, doncs és a les portes dels 79, quan els hi renoven el DNI, ja posen aquesta data, i ja no l'hauran de renovar més. Però veure aquesta condemna del Mainat va fer que molts dels seus seguidors li donessin ànims i fessin conya. Ara, el bo d'en Josep Mª ha tornat a demostrar que és de la broma després de veure què s'ha trobat en l'aparador d'una botiga de roba, una publicitat que li ha fet posar els ulls com a taronges. Un d'aquells expositors que es veuen des del carrer, amb rètols suposadament atractius pels vianants, que haurien de servir com a reclam perquè entrin dins la botiga i comprin el peix que hi venen allà, el gènere que tenen a la venda. En aquest cas... uns calçotets. Però no uns calçotets qualsevol. Uns "calzoncillos" marca "Puisdemon", d'estètica justeta, molt demodé, estampat anys 80, amb un cartell penjat amb pinces als calçotets on es llegeix el reclam definitiu...: "Para hombres independientes". Com diu el mateix Mainat, "Marketing nivell Top!":
Marketing nivell Top! pic.twitter.com/c0kr9GvKSQ
— Josep M. Mainat (@MainatJM) February 24, 2025
No creiem, però, que la botiga que els ven tingui sucursal a Waterloo...
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!