Josep Pedrerol viu i treballa a Madrid des de fa molts anys. Allà presenta i dirigeix cada migdia el Jugones de La Sexta i a la mitjanit, El Chiringuito de Mega. Sobretot des d'aquest programa el presentador i periodista català sulfura els culers sovint perquè tot i jurar i perjurar que és del Barça, no ho sembla. Sovint irrita la bancada culer amb els seus comentaris, que semblen més propers als Tomás Roncero, Juanma Rodríguez i companyia, que no pas als de Jota Jordi, Cristóbal Soria o el Lobo Carrasco.

Josep Pedrerol, al plató d''El Chiringuito' / @josep.pedrerol

A les seves xarxes socials, una de les coses que fa habitualment, quan volta amunt i avall, especialment de vacances, és fer-se fotos en llocs emblemàtics del país o del planeta. Així, l'hem vist al Times Square de Nova York, al Pilar de Saragossa, a l'Arc del Triomf de Barcelona, a la Porta de Brandenburg, a Berlín o a la Fontana di trevi a Roma:

Josep Pedrerol, a Nova York, Saragossa, Barcelona, Berlín i Roma / @josep.pedrerol

Evidentment, vivint a Madrid, la capital espanyola se l'ha recorregut per activa i per passiva, i són moltes les imatges que ha publicat des dels llocs emblemàtics de Madrid. 

Josep Pedrerol, als carrers i al metro de Madrid / @josep.pedrerol

Una imatge, però, a un dels llocs més emblemàtics i característics de la ciutat, ha generat un allau de respostes i reaccions per part de la xarxa. Una imatge des d'un lloc important de Madrid, però curiosament, un lloc mític per una part molt concreta dels madrileny, per la part madridista dels madrilenys, per ser exactes. Perquè Pedrerol ha anat fins a la Cibeles, lloc de reunió dels aficionats merengues quan el seu equip aconsegueix algun títol. Què li ha cridat l'atenció del que ha vist? Alguna bufanda de Sergio Ramos que encara oneja al coll de la deessa? Algun element del màxim rival, el Barça, decorant la zona? No. Li ha fet nosa una publicitat, concretament, una publicitat d'una colònia de Giorgio Armani: "¿Por qué permiten poner publicidad que tape la Cibeles?", es pregunta, abans d'escriure un hashtag amb una de les seves frases marca de la casa: "#AsíNo":

La reacció no s'ha fet esperar, especialment, per part dels ciutadans que li recorden que és la publicitat habitual de les parades d'autobús, i que si no vol publicitat, que posi ell la pasta pel transport públic dels madrilenys:

Segur que a partir d'ara, al seu programa tampoc hi haurà gens de publicitat... Segur.