Ja era hora! Sembla mentida però encara queden estrelles mundials que es resisteixen a les xarxes socials. L'última gran actriu de fama mundial que s'hi oposava hi ha caigut. Julia Roberts és probablement una de les tres intèrprets més famoses de la Terra. I no tenia ni twitter, ni Facebook ni instagram, fins ara. Fa dos dies que s'ha creat un compte i ja ha aconseguit 600 mil seguidors amb només dues fotografies. I a sobre no són res de l'altre món:
Debuta amb un Hola amb solet i una foto i un jersei on hi diu Amor. Els likes els compta per centenars de milers. No és un debut fotogràfic massa trepidant per una de les cares més fotogèniques del cinema. Confiàvem que la segona foto fos la repera, però tampoc:
Dos alvocats i una parella d'amigues com a icones. Roberts aprofita per fer publicitat de la marca de roba The Reset acompanyada d'una altra dona. A la samarreta hi apareix el lema “No pots fer feliç tothom. No ets un alvocat”. A banda que hi ha consumidors que detesten l'alvocat, el cert és que la samarreta començarà a vendre's com a alvocats. Julia Roberts no necessita les xarxes per ser coneguda mundialment i de fet en la seva descripció només hi escriu "human". Preguntada sobre per què es resisteix a les xarxes responia: “Són com cotó de sucre, llueixen provocatives i no pots resistir-t'hi. Però després acabes amb els dits enganxosos". Queda clar per què pretty woman s'ha fet d'instagram: promociona roba i segueix un nombre reduït de persones: zero.