Justin Bieber, conegut mundialment pels seus temes musicals i la seva influència en la cultura pop, va decidir fer un gir radical a la seva carrera al món de la moda. Després d'anys explorant diferents estils i col·laboracions amb marques de renom, l'artista va anunciar el llançament d'una línia de roba que promet revolucionar el concepte de 'streetwear' i moda avantguardista. Fa ja algun temps des que Justin Bieber acapara l'atenció dels seus seguidors i dels mitjans amb les demostracions de moda amb la qual sol aparèixer.

El seu compte d'Instagram es va convertir en un mur on constantment demostra les seves apostes estilístiques, amb petits avenços del que serà el seu nou llançament. Encara que aquest és un projecte que ha ideat des de 2023, segons donen a entendre les imatges en les quals està vestit amb peces de roba misterioses. Això sí, últimament és quan més han sorgit les instantànies on es pot veure el canadenc portar peces que ho fan destacar. Una mica allunyades dels seus looks habituals, calculats i amb un deix extravagant intencional. Pel que sembla, Drew House és cosa del passat. Llavors, de què es tracta?, quan està previst aquest llançament? Et comptem.

La nova marca de moda de Justin Bieber

Aquest projecte, que porta per nom Skylrk, reflecteix una visió fresca i audaç, allunyant-se de les tendències convencionals per endinsar-se en un territori més experimental i artístic. Es creu que la seva intenció és crear peces que no només siguin modernes, sinó que també expressin una identitat autèntica, permetent als qui les utilitzin destacar amb confiança. L'intèrpret és qui pròpiament s'està convertint en la figura destacada de la marca. Les seves creacions són variades, ja que inclou sabatilles d'esport, gorres, dessuadores amb tonalitats tardorals, túniques, ulleres de sol amb formes cridaneres, fundes per als 'smartphones' i més. La col·lecció combina elements de la moda urbana amb detalls futuristes, utilitzant materials que podrien ser d'alta qualitat i dissenys que desafien les normes tradicionals.

A aquesta iniciativa se li va sumar Hailey Bieber. En el passat esdeveniment de Coachella, la parella va ser vista amb alguns d'aquests vestits i accessoris que van causar sensació, per la qual cosa semblava un pas en direcció de publicitar la firma. Tanmateix, Neima Khaila, el soci de l'estrella, hauria dit recentment que fa alguns anys que estan en ple procés creatiu i que no tenen data per donar a conèixer Skylrk.

D'altra banda, Justin va deixar clar que encara que Drew House continua en funcionament, és part del seu passat. "No em representa ni a mi ni a la meva família ni la meva vida", va dir en una publicació d'Instagram. La que seria la seva primera marca que tractava de moda més convencional és una cosa que pretén eliminar. El seu objectiu actual és consolidar-se com un creador que aposta per altres creacions artístiques. L'entusiasme de Justin Bieber va quedar patent en els canvis fonamentals que està fent en la seva carrera de moda. Amb nova estilista, assessors legals i part del personal que treballaven a Yeezy de Kanye West.