La fi de Sálvame ja ens augurava el futur de Telecinco, la cadena ha fet un gir brutal de la programació i dels personatges. Els canvis d'ideologia de la cadena deixaven enrere moltes cares conegudes com les dels col·laboradors de Sálvame i mítiques figures de presentadors. Ara, després de múltiples opinions respecte el tema, un nou protagonista ha saltat en tota aquesta história. Kiko Matamoros ha concedit una entrevista pel mitjà 'Jot Down' on ha parlat de tot i de tota mena. El comiat de Sálvame, el seu nul paper a Telecinco i la seva opinió sobre 'Tarde AR'

Kiko Matamoros / Sálvame

El mític col·laborador de la cadena ha saltat en defensa del seu programa de confiança durant quasi 14 anys. La final de Sálvame fou inesperada i segons l'exparella de Marian Flores, inclús provocada "Eso es lo que han vendido y algunos indocumentados lo han querido comprar. Sálvame iba bien de audiencia, lo que pasa es que nos lo ponían cada vez más difícil con el código ético que se inventaron y con la prohibición de hablar de determinados personajes… Mira, donde Telecinco hace ahora un ocho por ciento, nosotros hacíamos un once, y con veinticinco minutos de publicidad en esa hora, y ahora van limpios, descargaditos de anuncios, para salvar el formato." explica Matamoros. Després de formar part de la generació televisiva de l'entreteniment, ell ho té clar. Ana Rosa no va a enlloc. 

Final Sálvame / Telecinco

"Luego nos quitaron las horas de mayor audiencia, de siete a ocho de la tarde, que era donde verdad tirábamos… Pero vamos, nos fuimos haciendo un catorce y ahora hacen un nueve y tienen que dar las graciasAna Rosa Quintana ha renunciado a la franja de cuatro a cinco de la tarde para mejorar su dato, pero le cuesta llegar al diez, y decía que su objetivo mínimo era el catorce." Unes declaracions que sense cap dubte no deixen indiferent a ningú, ni molt menys al paper de la cadena, la qual no ha tornat a comptar mai més amb el madrileny per cap format. "Me vetaron del homenaje de Crónicas Marcianas (...) En Telecinco no sé por qué exactamente, pero algunos nos hemos convertido en personas non gratas" Boom un dard directe a la nova imatge de la cadena. 

Sálvame / Netflix

"Apostaron por hacer una televisión de derechas de cara a las generals que se preveían para estas fechas: aladelantarse y, tras perder las elecciones, no tiene mucho sentido el papel que habían previsto para Ana Rosa como predicadora política"  assegura Kiko Matamoros. Actualment, el col·laborador ja no ha tornat a participar en cap format televisiu, sembla que el seu rol de malvat, només era exclusiu per l'entranyable format d'entreteniment.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!