Actualment, Kim Kardashian està creant un imperi empresarial potent ja que ha quadruplicat el valor de la seva marca de roba emmotlladora, Skims, en quatre anys, segons un article publicat en el lloc web espanyol Ara. El mitjà de comunicació va atribuir l'èxit de la socialité a una sèrie de factors com el seu reality show 'Keeping Up with the Kardashians', i el seu gran nombre de seguidors a les xarxes socials. Recordem que l'exesposa de Kanye West és una de les celebritats més populars del món, amb més de 200 milions de seguidors a Instagram. Aquesta popularitat li ha permès promocionar els seus productes i serveis a una gran audiència, la qual cosa ha contribuït a augmentar les vendes de la seva empresa.
El cert és que, després d'una nova ronda de finançament, en la que ha recaptat 270 milions de dòlars, Skims ja val 4.000 milions de dòlars (3.661 milions d'euros), 800 més que la valoració que van realitzar els inversors l'any passat. L'empresa de roba, fundada de la mà del seu soci Jens Grede, ha destacat per un creixement molt ràpid. Des del seu llançament va ser un rotund èxit, en el qual centrava la seva comercialització en roba emmotlladora, i s'ha anat expandint amb els anys al sector de la roba, la llenceria i els banyadors. No obstant això, per a aquesta tardor té previst ampliar la seva producció, també, cap al públic masculí.
Kim Kardashian, una de les dones més poderoses
El 2021, Kim Kardashian es va guanyar un lloc en la llista de les persones amb més de 1.000 milions de dòlars de la revista Forbes, després de vendre's el 20% de la seva primera start-up, KKW Beauty, per 200 milions de dòlars. Sobre això, fa uns dies enrere, la revista va indicar que els últims esdeveniments han comportat una entrada de 500 milions de dòlars en la seva fortuna.
Imperi del clan Kardashian
La mare de North West no és la primera de les germanes Kardashian que s'ajuden de la seva fama per invertir la seva riquesa en un negoci personal i en línia amb la seva figura pública, i tampoc no és la primera celebritat que multiplica d'aquesta forma tan contundent els seus ingressos. D'una o una altra manera, els membres de la família Kardashian-Jenner han format les seves empreses: Kylie Jenner va llançar el 2015 una marca de maquillatge, Kylie Cosmetics, que va complementar el 2019 un negoci de Skincare, Kylie Skin. Aquestes inversions empresarials li han ajudat a situar-se, per sisè any consecutiu, com la persona més jove en aparèixer en la llista Forbes de les dones nord-americanes més riques. Segons la revista, als seus 25 anys, ostenta una fortuna neta de 680 milions de dòlars, tal com recull el citat mitjà espanyol.
Per la seva part, Khloé Kardashian va crear la seva marca de roba Good American, que propugna la "inclusivitat de tota mena de cossos"; Kourtney Kardashian, el 2019 va fundar Poosh, una marca i blog enfocats al lifestyle, amb receptes, rutines de fitnes i la recomanació de productes "aprovats per Poosh"; i la seva mare Kris Jenner, amb la marca Safely, l'última incorporació a l'imperi familiar, una firma que fabrica productes de neteja produïts a base de plantes, que començarà a comercialitzar aquest any.