Per molt que alguns se sentin 'ofesos', el català trenca fronteres i crea afició. Mentre la nostra llengua resisteix els embats dels unionistes menys tolerants amb la diversitat lingüística de l'estat, a l'altra banda del món es converteix en tendència gràcies a dues protagonistes: La primera, la Rosalía, ambaixadora catalana de facto gràcies al seu ja famós MiliònariaI en segon lloc per la model, influencer i empresària Kylie Jenner, la germanastra més coneguda de la nissaga Kardashian, que ha passat de fer-li 'likes' a Instagram a utilitzar-la com a banda sonora del llançament de la seva nova línia de maquillatge. Els stories de Jenner van plens de vídeos on es repeteix allò de "només vull veure bitllets de cent, Fucking money man"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

@kylieskin available NOW 💗 KylieSkin.com

A post shared by Kylie ✨ (@kyliejenner) on

@kyliejenner

 

La relació de l'univers Kardashian amb la de Sant Esteve Sesrovires és cada cop més "estreta", des que la pròpia Kim Kardashian la utilitzés en un dels seus stories. Una altra de les germanes, na Kourtney, va demostrar que eren fans de 'Malamente', el primer gran èxit de la catalana. I fa uns dies, na Kylie "aprovava" la futura col·laboració entre la Rosalía i el seu nòvio, el raper Travis Scott, una de les grans estrelles del hip-hop USA. Però res havia estat tan explícit com la campanya promocional dels productes de Jenner, amb un disseny en consonància absoluta amb la lletra de Milionària.

Rosalia Video Music Awards @rosalia.vt

Kylie Jenner Travis Scott @kyliejenner

@kyliejenner

142 milions d'internautes (els seguidors de la nord-americana) han començat les seves primeres classes de català, i ho fan a ritme del flamenco-trap i rumba de la jove estrella del moment. Ella és la veritable Plataforma per la Llengua del segle XXI, sobre tot fora de les nostres fronteres. Visca la Rosalía!