Kylie Jenner, l'empresària i influencer nord-americà, ha anunciat el llançament de la seva pròpia marca de roba, Khy. La línia estarà composta per peces bàsiques i senzilles, amb un preu assequible que no superarà els 200 dòlars.

Quin és el nou negoci de Kylie Jenner?

La jove socialité, que ja és multimilionària gràcies a la seva marca de cosmètics, Kylie Cosmetics, ha apostat per dissenyar unes peces que s'inspiren en els seus bàsics de fons d'armari i segons el recollit per Puck News l'objectiu de la famosa és oferir una línia amb dissenys "d'origen responsable, menys rònec i més bonic".

L'anunci sobre la nova empresa ho va fer la membre del clan Kardashian Jenner a través del seu compte d'Instagram, en la qual compta amb més de 300 milions de seguidors, amb el missatge: Meet Khy o Coneix a Khy, traduït a l'espanyol. A la publicació Kylie Jenner apareix vestida amb una gavardina de pell negra amb cremalleres tant davanteres com laterals i amb unes sabates de xarol vermelles, i tot indica que aquesta serà una peça que formarà part de la col·lecció.

Meet Khy
Khy

L'esmentat mitjà també va detallar que la jove empresària està treballant en la seva primera marca, seguint els passos de la seva germana gran Kim Kardashian, que triomfa amb Skims, la seva firma de faixes, roba interior i peces còmodes, i de Khloé Kardashian, que ha revolucionat el mercat amb la seva marca Good American i els seus pantalons texans.

La col·lecció inicial de Khy estarà composta per peces bàsiques inspirades en el mateix estil personal de la famosa, que es caracteritza per ser senzill i elegant. Les peces destaquen perquè seran de qualitat i comptaran amb un preu assequible per a totes les butxaques, una aposta per la qual també es van inclinar les seves germanes grans en els seus negocis de roba, donant la possibilitat a tots els seus fans d'adquirir els seus dissenys favorits sense necessitat de gastar un munt de diners.

D'acord amb el recollit per La Vanguardia a la col·lecció no faltessin abrics, vestits i conjunts de blazers i pantalons que l'empresària llueix amb assiduïtat, sense oblidar les transparències i els colors nude que tant adora. L'expectació és màxima, pel que no seria estrany que les peces s'esgotessin ràpidament com va ocórrer amb la seva primera línia de labials mati.

Kylie Jenner presentant Khy
Kylie Jenner presentant Khy

El llançament de Khy és un nou pas en l'expansió de l'imperi empresarial de Kylie Jenner. L'empresària, que també té una línia de tractaments facials, Kylie Skin, i una marca de bany, Kylie Swim, és una de les celebrities més influents del món.

Línia de Kylie Jenner rep el suport de PETA

A només uns dies del llançament de Khy, PETA va anunciar el seu suport i aprovació a la firma. L'organització sense finalitats de lucre li va donar el vistiplau a una col·lecció que en principi es compon de trench coats, sacs i vestits estil "luxe silenciós", elaborats a base de cuir vegà.

A través d'un comunicat publicat a les seves xarxes socials PETA va explicar que el seu suport a Khy, la firma de Kylie Jenner, es basa que l'empresària evita que més vaques passin per escorxadors per proveir la indústria de la moda. Des de l'ONG van assegurar: "Estem desitjant veure com els consumidors amables de tot el país segueixen el ritme de Khy adoptant un armari respectuós amb els animals".