Qui li havia de dir a aquell noi de 16 anys que debutava en els últims minuts d'un partit de lliga amb el Barça contra el Betis que acabaria sent un dels noms més aclamats en el món del futbol. Lamine Yamal és el nom més aclamat actualment en el món del futbol. Estopa no exagerava quan cantava allò de: Lamine Yamal cada día te quiero más en el seu concert a l'Estadi Olímpic de Barcelona mentre el de Rocafonda ens assegurava l'Eurocopa partit darrere partit. L'estrella de la Masia no té ni 18 anys i ja és un indispensable per l'equip de Hansi Flick. En cada partit és determinant i ara que s'aproximen partits decisius per la Champions, molts culers reforcen la seva energia i esperança per la victòria en el seu talent.
Però Lamine Yamal no només triomfa dins del camp, el del 304, també causa furor com a personatge públic, sobretot per la xarxa on li encanta presumir dels seus outfits fora del camp i especialment, li encanta aparèixer ballant per mostrar el seu flow indiscutible. Ell a més, és presumit i li agrada anar sempre vestit de les marques de moda del moment. Concretament, una de les seves grans marques preferides d'accessoris és catalana i l'ha lluït en els moments més especials, dins i fora del camp. Atents.
De totes les celebracions del jugador, ben segur que els culers recordareu el gol del de Mataró en un clàssic contra el Reial Madrid on van quedar 0-4 i Lamine Yamal ho celebrava ensenyant les estrelles blaugrana que duia en els seus bràquets. Un moment icònic del partit que amagava una gran col·laboració (amistosa i sense remuneració) entre el jugador i la marca Two Jeys. Una botiga principalment de joies i accessòries creada per dos influencers, Biel Juste i Joan Margarit, que justament és la preferida del jugador del Barça per lluir en tot moment. Els creadors de la botiga li van preparar aquell detall blaugrana en els seus bràquets per si, en cas de fer gol, ho celebrés ensenyant les dents i així fer una mica més de promoció de la marca. Una col·laboració que, tal com va explicar Biel Juste a RAC1, no va tenir cap acord comercial econòmic signat, és a dir, Lamine Yamal ha volgut lluir les seves joies per gust i perquè li encanten.

Aquesta no ha estat l'única vegada que han col·laborat. Poc temps després veiem com Lamine Yamal lluïa un collar amb una L en un dels seus anuncis per Adidas, aquest estava fet i dissenyat pels mateixos dos joves de la marca i ara, uns mesos més tard, ho han tornat a fer, aquest cop de forma molt més discreta. Recentment, els jugadors de Hansi Flick incendiaven la xarxa amb unes imatges seves d'una reunió blaugrana fora del camp on podíem veure a Gavi, Héctor Fort, Lamine, Balde i Ansu Fati amb roba de carrer en una terrassa amb vistes a la ciutat. Una trobada entre amics que Lamine Yamal va voler publicar i on, de nou, hem pogut veure una nova joia de la marca. Concretament, els encarregats de fixar-s'hi han estat els de l'equip del Que no surti d'aquí. En aquesta última fotografia dels de Rocafonda, podem veure com Lamine ha tornat a escollir un dels collars de la marca.




En la primera fotografia de la recapitulació que havia publicat, podem veure com Lamine Yamal porta el collar icon ball #2 de la marca que té un cost de 125 euros, una cantitat inexsitent per la cartera del noi de Mataró. De fet, segurament no hi deu haver pagat, ja que amb Biel Juste tenen molt bona amistat. En el post podem veure com un dels cofundadors de la marca li comenta amb les següents emoticones de forma còmplice: dues estrelletes com a símbol de la marca, una persona xerrant i un cor, en altres paraules, li està agraint que en certa forma faci publicitat de la seva marca. I és que, tot el que fa o llueix Lamine Yamal és or pels culers.
millors amics⭐️⭐️ pic.twitter.com/KnH6WxDDyT
— Que no surti d’aquí (@quenosurti) April 8, 2025
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!