"Hablando de infieles vamos a hablar de Laura Escanes i Risto Mejide". Així començava la seva intervenció al poadcast rosa d'El Periódico la gran periodista del cor Laura Fa. Revela què amaga el divorci del presentador i la instagramer. Era la manera de saltar d'una ruptura, la de Tamara i Íñigo Onieva, a una altra, la de Risto i Escanes. Però si la filla de la Preysler talla per banyuda, Escanes i Risto no diuen qui pren la iniciativa de tallar ni per què. Pacten dos comunicats a dos comptes d'instagram, simultanis, amb fotos d'estudi, amables, revisats i pensats, però sense aclarir res. Per què han tallat. Ara comença a circular un rumor: Laura Escanes tindria un nou amor, el seu preparador físic d'El desafío, el programa d'Antena 3 on famosos se sotmeten a proves físiques dures. 

Laura Escanes en casa Madrid GTRES
Laura Escanes entra a una casa de Madrid GTRES
Juandi coach el desafío antena 3
Juandi, un dels molts coach d'El desafío Antena 3

El rumor l'inicia el digital 20 minutos: "Escanes está centrada en su trabajo como influencer y en su próxima participación en El Desafío. Entre prueba y prueba ha forjado una muy buena amistad con uno de los coach que les prepara. Se ha transformado en un apoyo imprescindible y que le está ayudando a llevar mejor la separación. Nadie sabe qué pasará en un futuro y si esta amistad derivará en romance, pero lo cierto es que la complicidad entre ellos es total". Ara Laura Fa amplia la informació: "Risto se indentifica con Tamara, se compara con ella. Sumado a que Laura Escanes se apoya en un coach de El desafío está en ebullición la especulación de que hay terceras personas en esa ruptura. Risto es el dejado y Laura es la que rompe la relación". Un tòpic de la premsa rosa: "Hay terceras personas" vol dir infidelitat.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Risto Mejide (@ristomejide)

Risto ja anunciava la ruptura quan explicava a la seva filla que no el tindrà sempre al costat: "Siempre me tendrás ahí. Incluso cuando no me tengas ahí". Com amb Shakira i Piqué, es repartiran la custòdia de Roma, de 3 anys. Ara Laura Fa i Lorena Vázquez afegeixen: "Existe un causante de esta ruptura, se le pone nombre y apellidos. Nadie ha podido confirmar si existe esta tercera persona. Creo que las relaciones entre personas con más de 20 años de diferencia son demasiado desiguales. A lo mejor esto no es lo que ella quiere en su vida y se ha dado cuenta a los 26 años. Empezó con Risto cuando tenía 19 años. Laura Fa preguntó a Laura Escanes si hay infidelidad. A Escanes le duele que haya informaciones que perjudiquen a su hija. Ni confirma ni desmiente. Su máxima protección es proteger a los menores. No hace un desmentido. La causa no la explican però Laura toma la iniciativa de divorciarse".

Un altre eufemisme del diccionari "Premsa Rosa-català": quan la premsa parla de "Laura Escanes tiene un màximo apoyo en tal" volen dir que té una nova relació sentimental que tot just comença. Alguna cosa passa amb els preparadors físics de les famoses que les fan separar-se: Angie Cárdenas o Laura Escanes. El roce fa el carinyo. Per això Laura Fa comença el poadcast dient "Hablando de infidelidades". I Risto com ànima en pena. Va seduir una noieta de 19 anys, li va fer una filla i ara la noia s'ha convertit en adulta i fa coses d'adulta: tenir "amics especials" i enviar Risto a la porra.