Tot el que fa Leo Messi és motiu de rèplica instantània. L'astre argentí té tants milions de fans que aquests no només es dediquen a replicar algunes de les seves últimes jugades o intentar imitar els seus últims gols, sinó que també li copien els seus looks més atrevits. Alguns d'ells passen desapercebuts, però d'altres, com el que comentarem a continuació, fan furor. Les marques saben del potencial mediàtic del davanter del PSG. Només pel fet que vesteixi la samarreta, qualsevol firma pot recuperar la inversió i multiplicar-la fàcilment per deu mil.
L'últim atrevit 'look' del de Rosario es tracta d'un simple ànec amb fons blanc. Bé, tan simple tampoc... és de la marca Louis Vuitton. Aquesta luxosa marca es caracteritza per ser de les més pijes i cares que et puguis trobar a qualsevol gran ciutat. Allà només hi poden acudir els ricassos i les ricasses de la zona alta de l'enclavament. Louis Vuitton, a més, és coneguda per ser la crème de la crème: centenars de milers d'imitacions s'intenten replicar cada dia de les seves bosses, però de vegades no cola. Quan veus determinada gent de classe baixa o mitja lluint bosses de més de 5.000€ te n'adones ràpid. No, xato/a.
Però si veus Leo Messi, doncs no et sorprèn. Podria acudir|anar vint vegades al mes i gastar-se cinc xifres cada vegada que va que continuaria lluint milers de milions d'euros en el seu compte. Ell no mira el preu quan compra, només el disseny. I es veu que li agraden els ànecs. Cuac-cuac, Leo.
Quant val una samarreta com la que Messi va utilitzar a la seva arribada a la concentració de la selecció Argentina? Ni més ni menys que 1,288 dòlars. pic.twitter.com/RRgJsQ8h7R
— Alex Pineda (@lexpineda) September 20, 2022
La burrada que costa
Sens dubte, aquesta simple samarreta, que no té res d'espectacular, val el seu preu en or. Concretament costa 690 euros. Una xifra que molt pocs ens gastaríem per adquirir aquesta peça tan beneita, però que molts ja estan posant al carretó de la compra simplement perquè la vesteix Messi. Centenars de fans del jugador albiceleste ja han entrat a la pàgina web per fer la seva comanda i poder dormir tranquils: ja s'assemblen una mica més que ahir a Leo Messi. Enhorabona, ja podeu clucar ull.
Toc asiàtic
Segons investigacions d'En Blau, aquesta senzilla samarreta té arrels japoneses. Encara que llueix la firma Louis Vuitton -l'ànec porta escrit dins de la seva figura "LV made"-, l'ideòleg és japonès. Més enllà que se suposa que la peça està confeccionada amb un cotó especial de gamma alta, l'aneguet ha estat dissenyat per l'artista japonès Nigo. Molt bonic, però molt car. Next.