Confinament i estrenes de TV en obert. La barreja perfecta. Vicent Sanchis ha pogut emetre a TV3 la segona temporada de la sèrie Les de l'hoquei que tot i tenir un target de públic adolescent ha estat líder d'audiència: espectacular 16,2% i 450 mil espectadors, el més vist de la seva hora a totes les cadenes. La productora és Brutal Media, la mateixa que El foraster, i ha fet un pas més, molt agosarat, cap a sèries tipus Élite o Merlí sapere aude, fetes i pagades per TV de pagament: més sexe i nus. Això a TV3 no és habitual però s'hi han atrevit i salta a la vista.

TV3

L'audiència ja no és la del 1996, quan Duran i Lleida s'escandalitzava que Nissaga de poder plantegés un incest dins l'argument. El públic ha vist de tot i els guionistes han de prémer l'accelerador: una partida de strip-póker amb un ludòpata, un satisfayer, una felació als lavabos d'una discoteca, una parella enxampats a la meitat d'un "polvo"... Res que a xarxes soni a diferent. Els espectadors s'han fet adults abans que la cadena. No grinyola res i l'audiència va aplaudir.

TV3

TV3

La sèrie passa bé pel públic adult i pel públic jove és més addictiva que menjar-se una croqueta molt calenta.