La directora i actriu Leticia Dolera s'ha forjat un bon personatge: ella contra el masclisme. A llibres, entrevistes i a les seves produccions hi ha sempre una mirada contra els abusos del gènere masculí. Va ser la representant del Me too a Espanya: aquella onada de denúncies d'actrius contra productors que oferien papers al cinema a canvi de sexe. Diu que a ella la van magrejar en una festa d'un rodatge. Ara s'ha sabut que per la nova sèrie que dirigirà a la cadena de TV de pagament #0 volia contractar Aina Clotet, però que la va descartar pel seu embaràs. I li han plogut les castanyes:
Silencio, shhh...
— Telefónica Catalunya (@TelefonicaCAT) 15 de novembre de 2018
Se rueda en #Barcelona la nueva serie de @MovistarPlus: #DéjateLlevarSerie, dirigida por @LeticiaDolera pic.twitter.com/SoQ3p3Yi8F
Dolera s'ha justificat a Vertele: "Con cinco y seis meses es muy difícil contar un personaje con la reconexión con la sexualidad, que empieza a tener aventuras, cuyo vestuario plasma eso... Aunque sea un topicazo me apetecía contarlo así, el vestuario también marca todo y cada vez va mas ceñida.Me parecía técnicamente imposible contar esta historia con una actriz embarazada de 5 y 6 meses.Es una actriz increíble, todoterreno, brutal, pero no podíamos retrasar la producción, porque implicaba retrasarla un año”. Però la xarxa li té ganes:
Que dice Leticia Dolera que el machismo es intolerable. Excepto si lo hace ella, que entonces no.
— Francamente. (@MeDaisPereza_) 15 de novembre de 2018
leticia dolera feminista traicionera
— spooky amebiki (@amebiki) 14 de novembre de 2018
Me das más pereza que Leticia Dolera.
— (@YoungSagan) 15 de novembre de 2018
hablar de como Doña Leticia Dolera ha monetizado el tema feminista esta mal?
— trinitrotolueno (@MidnighInMadrid) 15 de novembre de 2018
Según Leticia Dolera una embarazada no está conectada con su sexualidad. Y esta es la feminista rompedora. #TTQR https://t.co/WJR8jmR49I
— Lady Sackville (@lady_sackville) 14 de novembre de 2018
Dolera acaba culpant Aina Clotet de no acceptar un personatge no protagonista: "Sí, bueno... Le ofrecí un capitular, que daba igual que estuviera embarazada, pero ella prefirió no hacerlo. Yo lo entiendo, no es lo mismo un protagonista que un capitular. Supongo que mola el morbo, que mola el titular grueso". El proper cop el periodista haurà de preguntar a Dolera quin titular li sembla millor o, com Lidia Heredia a Albert Rivera, que l'escrigui ella.