L’èxit de l’edició d’enguany d’Operación Triunfo sembla que anirà més enllà de l’emissió del programa. Amb només una setmana de concurs per davant, el reality acumula grans xifres d’audiència, un seguiment massiu a les xarxes socials i actuacions pel record.
A la darrera gala vam veure com Tu canción, interpretada per Alfred i Amaia, era l’escollida per anar a Eurovisió. Però més enllà d’aquesta elecció, la cançó que està triomfant és Lo malo. Les encarregades de cantar aquest tema composat per Brisa Fenoy són Aitana i Ana Guerra, que es van quedar a les portes d’anar a Eurovisió en sortir com tercera opció més votada.
La cançó està impregnada d’un ritme llatí contagiós que provoca que quan l’escoltes més d’una vegada ja quedi registrada al teu cervell. Precisament, el tipus de gènere musical va suposar un problema per les dues intèrprets, que no se sentíen còmodes amb l’elecció i es van guanyar un dur correctiu de Noemí Galera i Manu Guix.
Un cop passat aquest mal tràngol, han fet seva Lo malo fins a convertir-la en un èxit mundial. La cançó lidera la llista de TOP 50 España d’Spotify (llista amb més de 740.000 seguidors) i s’ha situat en l’onzena posició de la llista Los 50 más virales globales, que aglutina els artistes més escoltats del moment arreu del món.
'Lo malo' se posiciona en el puesto 11 de las 50 canciones más virales de Spotify a nivel mundial #OTDirecto31E pic.twitter.com/RafE5TKKXH
— Alberto (@AlbertoCR_) 31 de enero de 2018
L’èxit de Lo malo no ha fet més que començar i sembla que aquest any, sobretot a les discoteques i durant l’estiu, ens farem un fart d’escoltar-la.