Luis Tosar a Liarla Pardo. El programa de diumenges a La Sexta volia donar veu al millor actor espanyol de la seva època. Estrena Intemperie i es posa davant la presentadora anti-indepe i número 2 de Ferreras. Li pregunta pel que ella anomena "el conflicto catalán" i l'actor recorda la seva "altura moral" en poder opinar ja que va estar a l'altra banda: a les llistes electorals del BNG. Com a implicat, ho té clar: l'important no són els polítics sinó la gent.

La Sexta

Tosar sobre els catalans a Espanya: "Somos hermanos, en el mismo continente pero con distintos contenidos. Hay que recordar por qué lucha cada quién. Salen los mismos señores en TV pero no se recuerda qué era lo que estaban pidiendo. Y eso fomenta el odio. Si se protesta y no se sabe por qué, no genera empatía. El nacionalismo español juega con ventaja porque sus símbolos son claros: los toros.... En Catalunya hay que escuchar más a la gente y menos a los políticos. Espero ver la solución pero no sera a corto plazo".

La Sexta

Escoltar els catalans té un nom: referèndum. Pero Cristina Pardo fa com sempre que no li agrada una resposta, fuig d'estudi i passa a parlar de la fama: "No tienes redes sociales". No li calen per ser el millor.