Ella és una de les grans icones del panorama musical del nostre país. Podríem dir que Malú ha interpretat els clàssics més famosos del pop-rock en espanyol. Qui no es coneix la lletra de "Blanco y Negro" o "Aprendiz"? La seva música és història i ella, també. Després de veure-la fins a la sopa als escenaris i com a coach de desenes d'edicions de La Voz Kids, la cantant es prenia un descans professional per dedicar-se'l a ella mateixa. S'enamorava perdudament d'Albert Rivera, exlíder de Ciutadans, amb qui tindria la seva primera filla l'any 2020. Quatre anys després esclataria la ruptura entre els dos i Malú retornaria a la música per explicar-nos tot el drama. A finals d'any la cantant estrenava àlbum i anunciava el que tothom estava esperant: veure-la en concert. La gira ha arrancat aquest cap de setmana i els usuaris de la xarxa han revelat tots els detalls. Atents.
Malú tornava a la música amb el tema "Ausente" una cançó que narrava tota la ruptura amb l'expolític. Quasi com una sessió de Bizarrap i Shakira, però amb un estil més discret i tradicional. Ella ja és tota una veterana, i pel seu nou àlbum, la madrilenya recopilava tots els seus clàssics acompanyada de grans amics de la indústria com Manuel Carrasco, Alejandro Sanz o Niña Pastori. Ho titulava "A Todo Sí" i poc després de l'estrena, anunciava les primeres dates del seu retorn als escenaris. La primera parada que donava el tret de sortida a la gira fou a Roquetes de Mar, on ha actuat tot el cap de setmana. Un retorn als escenaris amb moltes novetats i detalls inesperats. A part de reinterpretar els seus primers èxits, Malú sorprenia amb un nou regal pels fanàtics. Nova gira, nou repertori i nou merchandising.
Com totes les estrelles de la música, Malú té les seves pròpies camisetes, dessuadores, llibretes, bolígrafs... Vaja, un record del concert i la cantant. Un dels assistents del concert de Roquetes publicava en primícia tots els detalls d'aquest inici de gira. Entre d'altres, la botiga oficial amb la nova col·lecció de camisetes. La xarxa ho ha comentat, el disseny és horrorós. Els colors són més aviat esperpèntics i bé, si ho relacionem amb els colors de la portada, no hi ha massa cohesió. Però el pitjor de tot és la lletra i la seva tipografia. Sembla dirigida a una campanya infantil. Dues de les camisetes porten escrita la lletra de les cançons més mítiques de l'artista i costen la frivolitat de vint-i-cinc euros. També hi podem veure una col·lecció de tote bags i polseres. Un merchandising apte per les butxaques més plenes i per les ments més buides. És un espant.
La xarxa no ha tardat a pronunciar-se sobre el disseny: "Pero esto que es?" pregunten alguns. En investigar una mica més sobre tots els productes, ens hem adonat que es deu tractar d'una col·lecció inèdita. No hi ha ni rastre d'aquestes camisetes per la web. A la pàgina oficial de la cantant, tan sols hi podem veure quatre camisetes amb el títol de l'àlbum anterior. Ni rastre de la camiseta fúcsia amb lletra lligada. Encara no deuen haver fet el pas de publicar-ho a la botiga online i, després de veure les crítiques. No sé si s'atreviran a posar-ho en venda a la botiga oficial.
A la fotografia es pot veure la botiga arrebossar de tots els productes, ben segur que no van vendre ni la meitat dels productes. El disseny és ridícul i els preus no acompanyen. Malú encara ets a temps de recular.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!