Malú i Albert Rivera formen una parella ben estranya. Així, a primera vista, ningú donaria ni vint cèntims per ells. Ni el 2019, quan va saltar la notícia, ni aquest 2023, una filla i molts rumors de separació després. La realitat és que segueixen junts, cosa que fa esclatar el cervell de propis i aliens. Una té un talent indiscutible sobre l'escenari, compta amb l'excels ADN de Paco de Lucía a les venes i ha construït una figura d'impacte a la indústria musical. L'altre, Rivera, doncs... és Albert Rivera. Deixem-ho així. Tot el que toca ja sabem com acaba. Una pista? Molt malament. I ja se sap, todo lo malo se pega. O millor dit, "todo lo malú". 

L'artista sempre ha demostrat una personalitat reservada, discreta, sovint esquerpa. Però des que comparteix la seva vida amb l'expolític, cada cop costa més empatitzar amb ella. De fet molts la consideren com a antipàtica, tret evidentment de la seva tropa d'incondicionals. Els seus moviments són sempre misteriosos, amb un aire tèrbol, gens transparent. I la gestió que fa de la seva relació és un reflex fidedigne. Sabem que no s'han separat perquè l'Albert va haver de sortir a la palestra i desmentir-ho, després d'un reguitzell d'indicis que donaven la història per morta. Malú no el nomena en els seus moments més importants, no van junts de vacances, ni tan sols a esdeveniments d'oci o ocasions especials. Vides separades amb un únic lligam: la filla Lucía. Una nena que també roman a l'anonimat més absolut, l'únic comportament comprensible en tot aquest serial. De la resta, que algú ens faci un croquis, un esquema o un dibuixet, si us plau.

Malú i Albert Rivera / Telecinco

Malú i el seu negoci ruïnós: no és Shakira

Al catàleg d'actituds estranyes de l'artista hem d'afegir el que està passant amb un dels seus negocis derivats de la música: la venda de marxandatge al seu web. Gràcies a un article del divertit i punyent periodista musical Odi O'Malley, descobrim unes maniobres que parlen de desesperació, de liquidació total, de saldos. Un sálvese quién pueda ridícul i que deixa la seva marca en com un drap brut. Si Shakira està fent caixa extra venent dessuadores a 60 dòlars amb el lema "las mujeres ya no lloran, las mujeres facturan", la Malú les passa magres per col·locar el seu stock. No factura com la colombiana, vaja. El negoci és una ruïna en tots els sentits: per a ella, per a la companyia discogràfica que la contracta i, molt important, per als seus fans i compradors. I expliquem el per què tot seguit. 

Malú embogeix / GTRES

Rebaixes salvatges al marxandatge de Malú: preus ridículs

Malú s'està traient els pongos del damunt per la via ràpida i barata, molt barata. Ha aplicat una baixada salvatge dels preus del catàleg, on trobem roba, articles per a la llar, polseretes inservibles i carrinclones, motxilles... Tot molt útil i amb un logo gegant del nom de la cantant, clar. Preciós. Cobrir-te el cap i protegir-te del sol amb la seva gorra ha passat de 20€ a 4. Posar-te una de les seves samarretes, de 25 a 2. Inflar-te de cafè en la seva ampolla portàtil, de 10 a 1. Ficar tot aquest botí en una tote bag exclusiva, de 20 a 2. I així tot. Això són descomptes i no el que fa el Black Friday. L'estratègia ha funcionat, la majoria dels articles s'han exhaurit. Els seguidors estan esvalotats. Això sí, els guanys seran una broma, i els compradors haurien d'escandalitzar-se i sospitar: si una cosa passa de 20 euros a 2, la qualitat està en entredit. Per rumiar-s'ho.

Les rebaixes salvatges de Malú / Maluweb
Les rebaixes salvatges de Malú / Maluweb
Les rebaixes salvatges de Malú / Maluweb
Les rebaixes salvatges de Malú / Maluweb

"Lo estamos dando, lo estamos regalando". Són els encants de Malú.