Mamen Márquez ha sigut i és una de les millors professores de tècnica vocal que tenim al país, o així ho ha demostrat després d'estar al capdavant dels nois d'Operación Triunfo durant aquests darrers 3 anys.
Habéis visto el nuevo video de @OT_Oficial ? #OT2018 Operación Triunfo Oficial: CLASE de TÉCNICA VOCAL con MAMÉN MÁRQUEZ (26 OCT) | OT 2018 https://t.co/chzV2A8jzq
— DJ KLINKER (@ValentinCaslop) October 26, 2018
Ara, la coneguda professora ha donat un impactant canvi radical a la seva carrera professional. Als 42 anys, Márquez ha fet un gir a la seva vida i ha començat un nou projecte que poc té a veure amb els coneixements que té sobre la veu.
La coach s'ha ficat a política. Mamen s'incorpora a l'equip d'assessors de la corporació municipal de Tenerife i així ho ha volgut comunicar als seus seguidors: "Feliz de poder compartir por fin con vosotros este proyecto tan bonito que me hace tanta ilusión❤️ Me incorporo a colaborar con el equipo del Ayuntamiento de Adeje como Asesora Cultural y Embajadora Turística. ¡Espero poder aportar mi granito de arena a la cultura de esta preciosa ciudad con nuevos proyectos que ojalá puedan hacerse realidad!", explica.
Segons el propi ajuntament, el fitxatge s'ha produït perquè Mamen compta amb "més de 200 mil seguidors en les xarxes socials", assegurant que s'ha convertit en "una influencer molt rellevant" tant entre adults com entre joves. Per això, Adeje vol "aprofitar aquesta posició perquè Márquez exerceixi com a enllaç de comunicació amb aquests joves, especialment importants per a la recuperació".
Un càrrec ple de responsabilitats amb un sou que res ha d'envejar del que cobrava a OT. La coach de tècnica vocal guanyarà més de 3.000 euros al mes, exactament 38.760 a l'any.
Pel que sembla, Márquez està fent molt bona feina. Tot un moviment que ha donat visibilitat a aquest municipi de Tenerife al més pur estil influencer.