Mesos abans de l'estrena de la pel·lícula Barbie, ja havia sorgit un estil anomenat 'Barbiecore'. Una tendència que es va aplicar a maquillatge, roba, sabatilles, decoració i una gamma completa d'objectes. Així doncs, cada aparició de Margot Robbie va desencadenar la mateixa emoció. Ben fora en una gala o en un photocall, el seu outfit rosa aconseguia una recepció excepcional en xarxes. Aquesta cinta va ser un autèntic fenomen, un que no es va viure únicament en els cinemes. Però aquesta època rosa ha arribat a la seva fi, ja que la seva principal precursora l'ha deixat enrere per complet.
Barbie, malgrat la seva popularitat actual, és la nina més criticada del món. Des del principi es va conceptualitzar com la perfecció, aquest moviment va aconseguir establir importants estereotips del cos femení. El 2014 la companyia Sony tenia els drets i s'hauria proposat de fer la pel·lícula, però el guió no va funcionar. En aquest llavors, hauria estat més difícil per a la societat acceptar un prototip de bellesa impossible enviant un missatge feminista. Margot Robbie va aconseguir que el llançament de la cinta fos més reeixit que qualsevol altra en els últims temps i va desfermar passió a nivell mundial.
L'actriu va aconseguir el que Mattel porta intentant des de fa molt temps, canviar la narrativa de la joguina i portar-la cap a un punt més amigable. Ara bé, és una pena que Barbie s'hagi quedat sense la seva representant humana.
Nou look, Margot Robbie deixa de ser Barbie
No hi podria haver cap altra reina del 'Barbiecore' que Margot. Va ser pensat meticulosament, ja que el concepte del llargmetratge anava a ser vital per canviar la percepció de la nina. Ivana Primorac (estilista), es va reunir amb Greta Gerwig (directora de la pel·lícula) un any abans de començar amb el rodatge. L'objectiu era fixar com representar a la nina a la gran pantalla. Segons va comentar la maquilladora i perruquera a Glamur USA, primer es van enfocar en com convertir els humans en ninots.
A mesura que anava passant el temps, van anar descobrint que l'aspecte plàstic, fantàstic i inigualable no era la via correcta. Al seu lloc, es van plantejar humanitzar el personatge i així va sorgir aquesta nova Barbie. Ja en el marc de la gira promocional, Robbie era vestida amb abillaments icònics que feien referència a la veritable nina. Durant mesos, el seu estil es va comentar a totes les revistes i plataformes digitals. Tanmateix, l'australiana va decidir apartar el rosa xiclet de la seva vida i començar novament.
A les seves recents aparicions, el seu estil és més sobri i menys Barbie que mai. Ha estat de gira de mitjans per la pel·lícula Saltburn, la que va produir amb Oscar Emerald Fennel. Entre els seus vestuaris més lloats està una peça de Maison Schiaparelli encotillat, amb transparència, faldilla llarga, formes geomètriques i en to marró. Així mateix, va destacar a la gala Power of Women de Variety amb un vestit llarg i elegant de Fendi en color marró. Amb una bossa negra i cèrcols discrets, el seu estil després de Barbie s'ubica en l'extrem oposat.
Margot Robbie torna a l'escena hollywoodiana convertida en una dona diferent. Reeixida, elegant i més madura. Allò de Barbie va ser una etapa que li va servir per créixer professionalment i ja va arribar a la seva fi.