No és senzill mantenir una narrativa vigent per tants anys, però en el cas de Jesulín de Ubrique i Belén Esteban, sí que ho va ser. La de Paracuellos va passar pràcticament dues dècades de la seva vida parlant del pare d'Andrea Janeiro, airejant els seus problemes i comentant la falta de suport i distracció de la seva part. Comentaris que es van tornar més forts i directes quan va aparèixer María José Campanario com a companya i mare dels seus fills. En aquesta croada mediàtica, el torero i la seva dona van decidir fer-se a un costat i no parlar del tema. Això sí, en aquests moments el seu nou treball és realment sorprenent.

Des que Sálvame va finalitzar la seva emissió, i Belén Esteban ha assumit altres treballs, propostes laborals volàtils i formats de comunicació, les coses semblen estar més calmades. Encara que va ser Andrea Janeiro la que li va demanar a la seva mare que deixés de parlar malament de Jesulín de Ubrique i María José Campanario. Ella, al contrari dels seus pares, va decidir allunyar-se d'Espanya i convertir-se en una persona anònima. Començar de zero, estudiar, treballar i fer la seva vida lluny del drama. El curiós és que el matrimoni havia passat un bon temps allunyat de l'opinió pública, fins que van decidir fer el salt. Primer va ser el destre qui va concursar en MasterChef Celebrity, a continuació van sortir els dos a Emparejados i d'allà han passat diverses coses. Així com així, van aconseguir un treball que abans no es podria haver previst.

Jesulín de Ubrique i María José Campanario influencers, una nova oportunitat de rellançar la seva imatge

Des de maig es reporta que la parella està activa a les seves xarxes socials, una dinàmica a què es resistien fins fa poc temps per cuidar la seva privacitat. Mentre que a molts els costa fer créixer els seus perfils i donar a conèixer els seus noms, només n'han tingut prou amb registrar-se, verificar els seus comptes i començar a publicar. Els seus perfils, clarament, representen un treball que poden desenvolupar còmodament i elegir què volen transmetre el món. Una manera de guanyar diners, ser notat i controlar la seva pròpia imatge. "Crec que el canvi és per notorietat i per diners. Un sense l'altre no dona el resultat final que és aconseguir diners. Qui no és en xarxes no és ningú", deia Tino Torrubiano, un paparazzi, a Espejo Público. Com actualment no estan exercint cap altra activitat, poden atreure l'atenció en els mitjans i decidir a quins programes assistir.

Recentment, la participació de la nora de Carmen Bazán a Mask Singer el va deixar completament clar. Va participar en aquest programa disfressada d'ovella, ningú no va poder advertir que es tractava d'ella. Ni per les pistes ni per la seva veu en cantar Let me out de Dover. Ni tan sols Jesulín no coneixia aquest secret de la seva esposa, aspecte clau que estableix Antena 3 perquè la revelació sigui impactant. Per la qual cosa l'odontòloga va gravar el moment en què el torero va descobrir la seva identitat i ho va publicar en xarxes. María José Campanario i Jesulín de Ubrique són pràcticament influencers. No seria estrany que converteixin el seu 'feed' en una telebotiga o que continuïn intervenint en diferents cadenes televisives.