Marta Sánchez és cantant de passat d'èxit i present amb més pena que glòria. Afortunadament. Perquè si el destí hagués volgut que la madrilenya hagués estat epidemiòloga, avui estaríem en fase menys 3. Sánchez, confinada a les Illes Canàries, podrà sortir de casa a partir d'aquest dilluns. Ja li vindrà bé això d'airejar una mica el cervell, tot i que no tenim gaires esperances en que es torni, sobtadament, assenyada: la seva recepta contra el coronavirus és la mateixa de tants personatges de l'espanyolisme: himne i bandera. Així s'entén que fins i tot, a La Sexta, cometin una errada curiosa però definitiva, explicant una iniciativa cantada en la que ha pres part: recorda al "portaVOX" de Maroto.
El cas és que la Marta intenta rendibilitzar la famosa lletra que li va posar al "lolololo", a banda de passejar el seu patrioterisme gastat i ridícul. Ho va fer en el programa de la "sibil·lina" Cristina Pardo, el millor escenari possible per exhibir aquest tret característic. Assegurava que "me la piden en los directos y en muchos mensajes, porque hoy en día la bandera y el himno cobran más sentido que nunca". Ajá. La dona es retrata ella soleta, entrant a formar part del selecte club de les bajanades presidit per Isabel Díaz Ayuso. Encoratjada, es deixa anar: "Estoy muy orgullosa de haber hecho este himno, ya lo estaba antes y ahora lo estoy mucho más, lo cantaría a los cuatro vientos. No quiero distracciones con polémicas, pero ¡viva España!". Fenomenal. Ara bé, hi ha qui l'ha sentida i no pot amagar la vergonya aliena.
Pues nada, les decimos a los sanitarios que si no tienen EPIS que se protejan con la bandera de España, que cobra más sentido que nunca en estos momentos, a ver qué les parece.
— Male Soria (🏡)🌲🌹 💖✊💜 (@MaleSoria63) 10 de mayo de 2020
Mucha bandera y mucho himno mientras las familias afectadas por la falta de pago de ERTE y ayudas a autónomos que no llegan se están desesperado y ahogando con deudas y sin poder alimentarse..
— Raquel (@Kela253) 10 de mayo de 2020
Viva España, viva el rey, viva el orden y la ley, ¿dónde está mi erte?
— David 10 (@david_him_86) 10 de mayo de 2020
Ni la bandera ni el himno te va a curar el conavirus. Como tampoco la cruz ni la iglesia ni tu equipo de futbol. ¿qué tendrá que ver lo uno y lo otro?.
— EBMC (@Ebmc10) 10 de mayo de 2020
Por favor CristIna , con todo respeto entrevista a personas con mayor sustancia. Menos sacar a famosos promocionandose las tiendas de deportes , los restaurantes y algún psiquiatra llamando a Madrid el Wuhan chino. Se le veía orgulloso de su ocurrencia.
— Alfonso (@elbienpagado) 10 de mayo de 2020
Esta mujer no tiene nada debajo del pelo , menos patria y más TURURÚ.
— Alfonso (@elbienpagado) 10 de mayo de 2020
¿Tiene una columna delante del fregadero? 🤔
— Male Soria (🏡)🌲🌹 💖✊💜 (@MaleSoria63) 10 de mayo de 2020
A banda de la curiosa cuina que té la cantant de "Soldados del amor", està clar que el concurs per veure qui és el més "ejpañol" en època de pandèmia segueix obert. I Sánchez vol la corona.