Máximo contra Màxim. Dues exestrelles televisives enfrontades a TV3. Tot es mou ha decidit ressuscitar un cadàver televisiu com Máximo Pradera. Els menors de 40 anys no tenen ni idea de qui és. Fa ja 23 anys era el co-presentador simpàtic de Lo más plus, un magazine del vell Canal Plus. El va fitxar Antena 3 per competir contra l'invencible Pepe Navarro a Telecinco i el seu programa va durar una setmana. Ara Melero el recupera com a comentarista polític i sobre la dimissió de Màxim Huerta va dir: "Soltó espumarajos por la boca, su dimisión ha sido ignominiosa, ha mentido, en realidad le han echado". No té simpatia pel seu homònim.

Va decidir interpretar el seu paper d'enfant terrible dels noranta, un quart de segle després: "Huerta contó una sarta de mentiras, la investigación contra él surge con Zapatero. El problema no es la infomación sino cómo reacciona el ministro mintiendo. Se vio que no sirve para la función pública". La batalla amb Pilar Eyre comença i li etziba: "No he visto esta dureza en ningún medio. Tú querías ser ministro de Cultura y respiras por la herida". I Pradera contesta: "Màxim Huerta es una petarda, no lo digo con carga homófoba, le gusta pasearse por los sitios, el oropel vacuo, la copita de champán, como un embajador. Huerta amenazaba con convertir la Cultura en un cocktail". I Eyre s'indigna: "Me parece una descalificación bochornosa".

tv3

TV3 (Clica la foto per veure el vídeo)

Máximo Pradera treu el sabre contra Huerta i contra Eyre: "Los libros de Màxim Huerta son más mercancía que bien cultural, como 50 sombras de Grey. Sánchez se ha maravillado con un presentador de TV que ha escrito 3 ó 4 libros. Me parece un poco paleto". I a Eyre li dedica un últim renec: "Tu opinión no la valoro, soy un provocador, me conozco todos los trucos y no voy a entrar". TV3 fer entrevistes en castellà és excepcional. Sobta que un col·laborador fix de la casa com Pradera no entengui un borrall de català. TV3 volia lluitar contra el Mundial a Telecinco agafant un estil Sálvame i va quedar estrany: 11,8% d'audiència i el futbol 31%. Gol en pròpia porta.