Per fi va arribar el dia. Després de veure diumenge les dures imatges de Melyssa Pinto desesperada a La isla de las tentaciones, plorant al terra perquè el seu nòvio, l’empresari marroquí Tom Brusse, li havia estat infidel amb la Sandra, una de les solteres de la casa, la concursant catalana del reality de Telecinco va demanar aquest dimecres una foguera de confrontació amb ell. I la va tenir. Caram, que si la va tenir! Quan va tenir-lo al davant, li va deixar anar tot el que havia volgut dir-li des que va descobrir que li havia posat les banyes. I li va tornar l’anell de compromís com a prova definitiva de la ruptura.
Minuts abans del retrobament, la Melyssa encara tenia alguna esperança d’arreglar les coses. “Espero que tenga el valor de mirarme a los ojos y explicármelo todo. Necesito saber el porqué. Necesito que él luche por mí”, afirmava. Però quan en Tom va arribar no es va atrevir ni a aguantar-li la mirada. “¿No me vas a mirar a la cara? No hay valor, ¿no?”, va esclatar ella. El nòvio li donava les culpes: “Como siempre, no quieres escuchar nada”. I aquí va ser quan ella va treure l’orgull, es va desfer de l’aliança i li va dir que s’havia acabat: “A mí no me ataques, agacha la cabeza. Tu compromiso es mentira. Me has vendido a un hombre que era respetuoso. Me dijiste que si estabas enamorado de mí entrabas aquí y nadie entraría en tu corazón. Te dije que había un 1% de posibilidades de que pudiera haber un flechazo por parte de ambos. Te enfadaste conmigo y dejaste de hablarme porque decías que eso no era verdad, que cuando quieres a alguien no lo haces. Y tú me amabas. Yo era el amor de tu vida. Y esto es una mentira así que te lo quedas. Es una mentira. Regálaselo a Sandra, que debe ser el amor de tu vida. ¿Verdad, Tom?”.
El to de la conversa va anar en augment. En el moment que va veure el vídeo del Tom i al Sandra al llit, la Melyssa va petar definitivament: “Me das asco. Eres la peor persona que he conocido en mi vida. Cerdo de mierda. Te has acostado con ella. ¿Cómo has podido? ¿Te has quedado a gusto?”, li recriminava amb fúria. “¿No te da vergüenza que tu padre vea esto? Te la has follado, tío. ¿Cómo has podido? Eres una mentira. ¿Te has enamorado de ella? No lo sientas porque me das asco. Eres la peor decepción de mi vida. Tienes un corazón podrido y ella es otra guarra asquerosa que se ha dejado llevar por ti y por tus mentiras”, escopia abans de dir-li que per ella, ell ja no existeix. “Acabas de perder todo el valor que tiene una persona. Yo acabo de subir de rango. Soy mejor persona que él”. Un final esperadíssim per l’audiència. Telecinco va signar anit nou rècord de temporada a les televisions espanyoles amb un 25,4% de quota de pantalla i 2,9 milions d’espectadors. A Catalunya, el share va ser del 20,9%.
Ruptura i adéu. La Melyssa va abandonar el programa després de trencar amb en Tom. “Me voy con mi familia. Que te vaya bien en la vida, y no vuelvas a hablarme ni a escribirme”. Millor sola que mal acompanyada.