Després d'un temps desaparegut, després d'un temps sense escoltar les seves tesis conspiranoides i esbojarrades, després de l'entrevista que li va fer Jordi Évole, Miguel Bosé torna a treure la poteta amb motiu de la publicació del seu llibre "El hijo del Capitán Trueno", un llibre carregat de polèmica que està presentant aquests dies.
I on ha tornat amb el mantra de les mascaretes fora, com s'ha pogut veure davant els periodistes: "¿Os importa quitaros las mascarillas? Perdón, ¿eh? Es que veo delante de mi una gente que luego me la encuentro por la calle, 'Hola qué tal' y es como si tuviera cinco asaltadores delante mío".
Després de la roda de premsa, entrevistes personalitzades. Per exemple, amb Cristina Pardo pel Más vale tarde. I el que l'ha liat davant l'expresentadora de Liarla Pardo ha estat, evidentment, el cantant/epidemiòleg. Un Bosé que per cert, no sembla que guarda molt bon record del seu pas per Lo de Évole. Diu Pardo: "A lo largo de esta entrevista me ha quedado claro que no le ha quedado muy buen recuerdo sobre su entrevista con Jordi Évole a propósito de sus controvertidas declaraciones sobre el coronavirus".
I certament, a l'entrevista li diu "Hablabas ahora de recuperar tu trabajo, ¿te ves con fuerza? Porque a Jordi Évole le contaste que habías tenido problemas con la voz...". Bosé la talla: "¿A Jordi qué? ¿Jordi quién? ¿Quién es?". "Bueno, los espectadores de La Sexta le conocen", li respon la presentadora. I ell, erre que erre: "Bueno, pues entonces hábleles a ellos, no me hables a mí. ¿Tú como me ves ahora?".
Pardo li etziba que "Creo que mejor que en el programa de Évole", i Bosé, irritat cada vegada més: "¿Solo crees? ¿Cómo oyes la voz?". I Pardo: "Mejor que en su programa, pero es que no tengo con qué comparar, Miguel, es la primera vez que te veo en persona". I a Bosé que la paciència se li anava acabant: "¿Mejor o bien? ¿Estás sorda? Bien, lo que no quiere es dar su brazo a torcer. No dan su brazo a torcer ni que los maten".
No va ser l'única tibantor entre tots dos, maquillada de bon rotllo. Pardo vol saber la seva opinió sobre si amb el temps ha canviat la seva opinió sobre el coronavirus ara que s'ha demostrat l'eficàcia de la vacuna: "De eso no hablo en el libro"... mirada desafiant i l'entrevista que s'acaba quan un membre de l'equip dona per finiquitada la conversa, impedint així que Bosé entrés en matèria i respongués a la pregunta de Pardo.
"Qué oportuno el corte", diu ella quan tornen a plató després del vídeo, afegint que té la sensació que "la editorial quiere vender libros y quieren que se hable solo del libro, no de cuestiones polémicas. Pero sí creo que hay un paso atrás cuando menos en la discreción de abordar el tema". Rebla el clau el seu company Iñaki López: "La pena es que sea por cuestiones pragmáticas y no por haber sido convencido por la eficacia de las vacunas, que está fuera de toda duda".
Veurem què dirà la pròxima vegada que el tornin a entrevistar.