Millán Salcedo és la meitat de Martes y Trece, el duet humorístic autor del gag més famós de la història espanyola, com recorda l'anunci de Campofrío: El d'Encarna Sánchez i la empanadilla de Móstoles. També és seu l'sketch que un Cap d'Any se'n fotia de les dones maltractades. Apareixia Salcedo disfressat de dona amb un ull de vellut plorant i dient en to humorístic "Mi marido me pega, oiiiing, pero que me pega mi marido...". Hilarant oi? Ja li van recordar aquella desferra humana al seu excompany d'humor, Josema Yuste, quan va dir al programa de Jiménez Losantos sobre Dani Mateo que "El gag de la bandera es una gilipollez, me ofende".
Millán Salcedo en un mitjà menys ultra, El País, insisteix contra Dani Mateo ara que ve Cap d'Any i algú pensa en ell: "A mí personalmente como gag no me hace gracia. Yo creo que se ha metido en un lío, pero bueno, él sabrá". Solidaritat entre humoristes? Enveja. Per sort el periodista no és Losantos i li recorda com Millán feia befa de dones assassinades a mans dels seus marits i Salcedo respon: "El de la mujer maltratada… eso nunca lo volvería a hacer, entonces no teníamos la información terrible que tenemos hoy". Ah alerta. si no sap que una dona maltractada pateix és natural que la humiliï davant desenes de milions de persones a la TV pública el 31-D.
La vida privada de Salcedo sí que mereixeria un gag. Ara explica el rumor pel qual Millán és homosexual i va partir peres amb Josema Yuste perquè l'assetjava sexualment: "Es mi privacidad. Que si he tenido novia, que si he tenido novio, ¿qué más da? Lo van a decir aunque yo no lo diga. ¡Si hay algo publicado por ahí por las redes que dice que Josema y yo nos separamos porque no podía soportar más que yo le tirara los tejos! ¡Que me lo quería follar!". Aquest seria el gran gag. La xarxa no perdona que un precursor de l'humor no surti a defensar a un successor com Dani Mateo pel fet que el gag de la rojigualda molesta els ultres:
Dice Millán Salcedo que el gag de Dani Mateo con la bandera no le hace gracia. A él le hacen gracia sus gags riéndose de las mujeres maltratadas, porque eso es humor "fino"...
— Ni Dios ni Rey (@AbaloneOrtega) 30 de diciembre de 2018
Peros los tuyos si Millan Salcedo, los maricones 1. Maricón de España y 2 mi marido me pega si. Cachondo los dos igual de tontos. O callas o te jubilas
— J C (@bermejojc) 30 de diciembre de 2018
A Millán Salcedo no le hace gracia el gag de Dani Mateo y la bandera porque se ve que él no se ríe de los símbolos, prefiere reírse de las personas!!!
— firloyito (@firloyito) 30 de diciembre de 2018
Otra vez con Millán Salcedo?que pesados en darle publicidad a un "humorista" acabado que se a forrado a costa de chistes machistas y riéndose del maltrato y ahora le enoja sonarse los mocos con un trapo,debe ser la mala conciencia!!
— Extremeño,no manipulable (@arese39) 30 de diciembre de 2018
Millán Salcedo está pidiendo trabajo. Está la cosa mu mala.
— Asier (@erreguztiak) 30 de diciembre de 2018
Salcedo acaba denunciant que ell ha patit homofòbia a la TV. Més digne que el gag de Mi marido me pega va ser aquell en que cantava Soy maricón de España. Els que van riure molt amb ell troben a faltar que defensi Dani Mateo com a company de professió.