TardeAR no passa pel seu millor moment, el programa de Telecinco, ha apostat per rejovenir una mica els col·laboradors i així intentar realçar una mica les audiències. Sembla que aquest mes han millorat en xifres, arribant a l'11% però sense destronar a la seva rival directa Sonsoles Ónega. Ups. El programa començava la setmana presentant el nou fitxatge estrella, l'equip directiu fitxava a Anabel Pantoja per una secció exclusiva per la influencer i els seus viatges culturals, com els que fa a Instagram. Però ja fa temps que la presentadora es vol rodejar de perfils més frescos i joves, a l'inici de la temporada, entre la taula de col·laboradors, hi vèiem a Marina Rivers, una tiktoker de vint-i-un anys i amb 7,4 milions de seguidors al perfil. Heavy. La jove assisteix al programa dos cops per setmana, però després de les seves últimes paraules, qui sap si hi tornarà a aparèixer.
Marina Rivers és una de les tiktokers més conegudes del panorama nacional, amb do de paraula i les idees ben clares. Lluny de ser una simple influencer, la noia estudia un doble grau d'Economía i Dret, viatja per les marques i a més a més treu temps per assistir setmanalment al programa d'Ana Rosa Quintana. El seu fitxatge arribava de forma més aviat contradictòria pel públic, ja que, Rivers -així es fa dir a la xarxa- destaca per tenir les idees molt clares, i sobretot una mentalitat molt oberta, així ho definia ella quan va anunciar el seu fitxatge: "Puedo aportar una visión más joven, más alternativa, más openmind" Vaja, tot el que li manca a la ideologia de la presentadora. Està clar que tots dos pensaments no poden congeniar massa, tot i això, sembla que, de moment, la influencer no l'ha irritat prou. És més, Rivers ha confirmat que tenen bona relació, tanta que li recorda a la seva àvia. Sí, ho heu escoltat bé.
A més de col·laboradora, Marina Rivers destaca sobretot pel seu renom a la xarxa, ara la jove estrenarà pòdcast i assistia a La Resistencia per a promocionar-lo. David Broncano feia un repàs de la llarga trajectòria de la noia i es quedava atònit en preguntar-li per Ana Rosa Quintana. "Es un icono, es la primera influencer, a mi me paran las señoras mayores y me dicen: soy superfan de Ana Rosa, díselo. Tiene un montón de fans" Bé, no negàvem la seva repercussió, però dins del seu discurs favorable cap a la presentadora, la influencer fica la pota de ple: "Me pregunta qué tal, si he comido bien, es como una abuela ¿sabes?" El públic, el presentador i els col·laboradors es ficaven les mans al cap i començaven a esclatar del riure. "Esto le va agustar muchísimo.." deia Ricardo Castella. Raó no li falta, la presentadora, a part de ser una veterana de la televisió, ja té edat per retirar-se.
Les paraules de la jove no ha deixat indiferent a ningú. Els espectadors i seguidors, es continuen lamentant per la seva participació en el programa. Les ideologies de cadascuna no encaixen, i això ens fa pensar que Marina Rivers igual no sap qui té al cantó. Els usuaris la qualifiquen d'innocent, i inclús l'han ficat al sac de la presentadora, anomenant-la feixista. Segurament i després de veure tota l'extensa trajectòria de la jove, participar en un programa de televisió amb el nom d'Ana Rosa, era una oportunitat d'or per augmentar el seu imperi de seguidors. Així funciona el negoci.
La col·laboradora està més còmoda que mai al format televisiu, inclús ha confessat que li agradaria agafar-li el relleu a la presentadora, vejam si li deixa la butaca després de dir-li àvia davant de tothom.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!