El director de Catalunya Ràdio, Saül Gordillo, va dir no fa pas gaire que "Jordi Basté és un animal de ràdio, però la Terribas és Messi".

Catalunya Ràdio

A finals de l'any passat, el Barça va renovar la seva estrella fins el 2021. Si res no canvia, tindrà el millor jugador del món fins que decideixi retirar-se i tornar al seu país. I a la ràdio pública catalana volen tenir lligada la seva Messi particular també fins el futur més immediat, Mònica Terribas.

CCMA

A la CCMA respiren una mica més tranquils. Una vegada confirmada l'aportació extraordinària del Govern de 20,4 milions d'euros per compensar el canvi de criteri de l'IVA, a TV3 i a Catalunya Ràdio tenen marge per fer una proposta amb cara i ulls a la seva audiència. A TV3, preparant el rodatge d'una sèrie amb la gran Mercè Sampietro. I a la ràdio, amb una altra gran dama, en aquest cas, del periodisme de casa nostra. Cal fer una graella competitiva, i això Gordillo ho sap. I el seu pal de paller sens dubte és la presentadora d'El Matí de Catalunya Ràdio.

Catalunya Ràdio

"Procedirem a renovar Mònica Terribas per dirigir el programa la propera temporada", ha explicat en una entrevista a l'ACN. El darrer EGM l'avala: la millor dada de la història amb 574.000 oients. Després de cinc anys al capdavant del buc insígnia de l'emissora, Terribas continuarà explicant als catalans tot el que passa en uns temps decisius pel futur del país. A banda de Messi, cal tocar també els Umtitis, Busquets o Sergi Robertos. Per això, en vistes a la programació de la temporada 2018-2019, Gordillo es mostra partidari de mantenir propostes com ''Estat de Gràcia', l''APM' o el 'Tot costa', "que s'estan consolidant i tenen bona resposta per part de l'audiència". Gordillo, com es recorda sempre al programa de Jordi Costa i Sònia Gelmà, amb frase final de Guardiola, sap que tot costa, i més en els temps que corren i la situació actual a Catalunya, però l'optimisme torna a planar a l'emissora de la Diagonal.

CCMA

Catalunya Ràdio

El 'Catalunya Migdia' amb Òscar Fernandez i Empar Moliner, considera que també són una aposta segura i es consolida com "l'informatiu més escoltat". L'aportació extraordinària ajudarà a mantenir la competitivitat. Però no és l'únic forat que hauran d'afrontar els comptes de l'ens públic. Cal afegir-hi 7 milions d'euros del dèficit generat el 2017 i 12 milions més per la reducció dels ingressos publicitaris pressupostats.