El programa de AR està de dol. Aquest 2021 comença com va acabar 2020, amb defuncions sobtades. El reporter Paco Blanco ha mort als 49 anys d'un infart fulminant. Ho va recordar la presentadora Sonsoles Ónega al programa Ya es mediodía, produït per la mateixa Ana Rosa Quintana. Nascut a Ceuta va estudiar periodisme a Màlaga i va arribar a ser director de la TV de Ceuta fins que va fitxar de reporter per Ana Rosa cobrint informacions d'Andalusia durant més de 10 anys.
Acaba el programa i Ónega li dedica l'últim minut: "No nos podemos ir sin recordar a un compañero, Paco Blanco. No trabajó aquí en Ya es Mediodía, pero fue parte de esta gran familia de El programa de Ana Rosa donde trabajó más de diez años. Era una persona excelente, con un sentido del humor excepcional, bético, cariñoso... un ser especial que nos ha dejado muy pronto. Le decimos adiós a un compañero, y sobre todo a un amigo al que queríamos mucho". La catalana Mayka Navarro, companya de la mateixa productora, el recorda en un tuit:
Paquito te vamos a echar de menos... esa sonrisa contagiosa que llenaba la redacción. Donde estés, no dejes de soñar ni de reir.
— Mayka Navarro (@maykanavarro) January 7, 2021
Fallece repentinamente el periodista ceutí Paco Blanco https://t.co/3p42mlCOx4 vía
Ha mort un periodista, famós per sortir a la TV. Descansi en pau.