La família Kardashian Jenner va entrar al món de l'entreteniment fa més d'una dècada per canviar-ho tot. En termes de moda, bellesa, xarxes socials i negocis, es van convertir ràpidament en un fenomen a nivell global. Tot gràcies a Kris Jenner i la seva idea de crear el reality de les Kardashian. Però sabies el motiu que la va portar a crear aquest programa? Et comptem.
Kris Jenner pot presumir el fet d'haver convertit la seva família en una de les més influents i multimilionàries del món des del reality de les Kardashian. A més de ser la precursora d'una figura corporativa completament nova i que traspassa tots els límits de l'èxit, una mare que exerceix de mànager. Matriarca d'una família nombrosa, va aconseguir posicionar les seves cinc filles dins d'una cultura popular dominada per cantants, actors, esportistes i models. Avui dia, componen el cercle familiar més mediàtic del món i amb presència en els rànquings de les més seguides a les xarxes i les més adinerades del món de l'entreteniment.
D'acord amb Forbes, la fortuna familiar ascendeix a més de 2700 milions de dòlars. Kim Kardashian és propietària d'un imperi d'1,7 mil milions de dòlars, seguida de Kylie Jenner amb 680 milions, 170 milions de Kris, Kourtney amb 65 milions i Khloé i Kendall coincideixen a acumular un patrimoni de 60 milions. En tant que Rob Kardashian, l'únic fill home de la 'momager', està retirat de la vida pública i no se sap amb precisió la seva capital. Segons Celebrity Net Worth és de 10 milions de dòlars. Però què els va portar a aquest punt? Com es van fer immensament rics?
Kris Jenner va idear el reality de les Kardashian per monetitzar les seves relacions familiars
La formació de Kris, per increïble que soni, es limita a estudis per ser auxiliar de vol. Una professió que va exercir per un any, després va conèixer Robert Kardashian i es va casar. Aprofitant el prestigi que va començar a aconseguir el seu llavors marit, va conrear grans amistats amb poder a Los Angeles i que després van ser decisives per consolidar el triomf de Keeping Up With the Kardashians.
Després del divorci amb Robert, la socialité es va casar amb Bruce Jenner i va tenir les seves filles menors: Kendall i Kylie. "Tenia tres filles grans, dues petites i un home. Passaven un munt de coses a casa meva i em vaig adonar que estava vivint el meu propi reality, així que vaig decidir vendre-ho", deia en una entrevista després de les primeres emissions del programa el 2007. En aquest sentit, no hauria de crear situacions per ser televisades si no que havia de deixar fluir els moments per si sols.
Aquesta no és una història on els protagonistes han de lluitar àrduament per vendre el seu producte i aconseguir gradualment el reconeixement. En realitat, Jenner ja coneixia Ryan Seacrest, el productor de la cadena E! Solo en una reunió va aconseguir demostrar que el projecte tenia potencial, pel que ràpidament es van començar a gravar els capítols i aquest format va agradar. Astutament, la mare de Kim Kardashian va decidir fundar la seva pròpia empresa Jenner Communications per exercir de productora executiva en aquest reality. Va ser qüestió de temps perquè, després d'aquest primer pas de treure a l'aire el reality de les Kardashian, Kris Jenner es convertís en la gestora d'imatge de les seves filles i en una empresària consolidada.