Vicio ho ha tornat a fer, i per anunciar el seu nou llançament ha desafiat les normes del màrqueting i la publicitat. Aquest cop ho han fet amb una estratègia mai vista: un judici amb un dels youtubers més famosos de la xarxa, Nil Ojeda. El famosíssim influencer de la plataforma i creador de la marca Milf(Shakes) va anunciar el passat 2 de febrer que tenia el seu primer judici a Barcelona. A poc a poc es va anar sembrant l'expectativa per la xarxa després que el mateix Nil Ojeda invités els seus seguidors a través d'un vídeo on assegurava que el mem de "t'invito al meu primer judici" s'havia fet realitat. I bé, només va caldre que informés del lloc i l'hora del judici obert perquè es formés una llarga cua de seguidors expectants per veure quina seria la seva condemna.
El dimarts 4 de febrer a dos quarts de sis de la tarda es va formar una llarga cua de seguidors de l'influencer davant el Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, tots ells esperaven la gran arribada de Nil Ojeda per donar suport al seu ídol i conèixer d'una vegada per totes en quin embolic s'havia ficat. El que no s'esperaven els seus seguidors era que estarien a punt de viure un judici històric amb una condemna que mai haguessin imaginat: el nou producte de Milf(Shakes) amb col·laboració de Vicio, un menú que calia analitzar davant d'un tribunal. I és que, la seva estètica, la seva idea, i l'execució, ens resulta a tots molt familiar. Jutgeu vosaltres mateixos:
Nil Ojeda va arribar de la mà d'Aleix Puig, el cofundador i president de Vicio. Tots dos es van asseure a la sala del 'fals judici' davant de la premsa i de molts seguidors que estaven esperant a la cua del Col·legi de l'Advocacia. La jutge va començar analitzant punt per punt tots els aspectes i ítems del menú, "H***Y v MILF(SHAKES)" inclou una hamburguesa picant amb doble de carn (vedella o pollastre) una ració de patates fregides, una beguda, un batut de tres llets i una figura col·leccionable, tot això en un embalatge divertidíssim que ens recorda pràcticament a un dels menús més famosos de les cadenes americanes, Aleix Puig i Nil Ojeda, ho van enfocar totalment diferent davant del judici: la nova hamburguesa és massa picant pels nens petits, tal com el mateix eslògan indica: "Too hot for kids". Durant la sessió, els assistents van poder veure l'espot publicitari amb dibuixos animats on, posteriorment es podien veure dos nens petits que es queixaven del picant de l'hamburguesa. El camí per convèncer a la jutge no va ser gens fàcil, el seu advocat va renunciar la defensa i en mig del judici hi va intervenir l'artista urbà Ben Yart, qui assegurava que havia vist molts judicis per TikTok i estava convençut de la innocència dels seus companys.
Finalment, després de molts moments de caos on es veia que estaven a punt de ser condemnats, el judici feia un gir de 180 graus quan Aleix Puig, el cofundador i creador de Vicio, va qüestionar si algú podia jutjar un menú sense haver-ho provat abans. Fou aleshores quan van entrar les Hot Burgers i la jutgessa, va dictar la condemna: ¡Hacer una burger como esta cada año! Seguidament, tots els assistents van poder gaudir d'una zona amb música i provar l'hamburguesa en primícia.
Un esdeveniment per donar el tret de sortida al primer llançament de Vicio del 2025, una col·laboració que desafia les normes de la publicitat i que ha creat l'expectativa de més de quatre milions de persones. Entre els assistents més VIP, hi vam poder veure tot l'equip de Vicio, el grup d'amics de Nil Ojeda que també formen part de Milf(Shakes) com Jesús Villegas, també altres influencers com Alex Chiner, i inclús altres rostres del periodisme com Víctor Navarro. Una campanya que ha generat expectació des del minut u, amb un judici que ha tingut el millor dels finals: un menú de Vicio per llepar-se els dits. Un cop més, icònics.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!