Kim Kardashian ha fet un pas audaç en la seva carrera empresarial en prendre el control total de la seva marca de bellesa, SKKN by Kim. Aquest moviment marca un nou capítol en la seva trajectòria com a magnat de la indústria de la bellesa, consolidant la seva posició com una de les figures més influents en aquest sector. Fins fa poc, aproximadament el 20% de les accions de la seva marca eren propietat de Coty Inc., una històrica empresa global de bellesa coneguda per la seva cartera de productes que inclou perfums, cosmètics i cura de la pell i els cabells. Tanmateix, aquesta primavera, la famosa ha adquirit aquesta participació, convertint-se en l'única titular de la seva marca.

Kim Kardashian i Coty Inc.

La relació entre Kim Kardashian i Coty Inc. va començar el 2020, quan la companyia va adquirir una participació significativa en el seu negoci de bellesa. Aquest acord va permetre a SKKN by Kim beneficiar-se de l'experiència i els recursos de Coty, incloent-hi la seva capacitat d'investigació i desenvolupament, així com la seva xarxa de distribució global. Tanmateix, amb el temps, la dona va decidir que era hora d'agafar les regnes completes de la seva marca per alinear-la completament amb la seva visió personal i estratègica.

El moviment de Kim no només és un testimoni de la seva ambició i determinació, sinó també de la seva habilitat per identificar oportunitats en un mercat competitiu. En recuperar el control total, té la llibertat d'innovar i expandir la seva marca sense les limitacions que podrien sorgir d'una associació corporativa. Això li permet enfocar-se en la filosofia de "tot en un", oferint diversos productes a través d'una sola marca, una tendència que està guanyant popularitat entre els consumidors que busquen simplicitat i eficàcia.

La decisió de Coty de vendre la seva participació també té sentit des d'una perspectiva estratègica. La companyia ha enfrontat desafiaments financers en els últims anys i ha optat per centrar-se en altres àrees de la seva cartera. La venda de la seva participació en SKKN by Kim li proporciona els recursos necessaris per reduir el seu deute i reinvertir en innovació i desenvolupament de productes.

Canvi en la indústria de la bellesa

Aquest canvi de propietat també reflecteix un canvi més ampli en la indústria de la bellesa, on les marques de celebritats estan exercint un paper cada vegada més important. Kim Kardashian ha demostrat ser una empresària astuta, utilitzant la seva influència i plataforma per construir una marca que ressona amb els consumidors. El seu enfocament en la qualitat, la innovació i l'autenticitat ha estat clau per al seu èxit. El cert és que l'adquisició del 100% de les accions de SKKN by Kim per part de Kim Kardashian no només marca una fita en la seva carrera, sinó que també estableix un nou estàndard en la indústria de la bellesa. Amb el control total de la seva marca, l'empresària està ben posicionada per continuar liderant i innovant en un mercat en constant evolució.