El món de la TV és una selva. Hi ha personatges que són els més famosos del moment, que participen a realities VIP, que fan bones xifres d'audiència, que tothom en coneix el nom i de cop i volta s'esfumen, desapareixen de l'antena i no se'n torna a saber ni ase ni bèstia. La cadena més experta a trinxar famosos, en devorar-los i escopir-ne els ossos, és Telecinco. Mediaset sempre té la mateixa estratègia: pagar grans quantitats de diners al VIP de moda per treure'n tot, i quan passa de moda al carrer. És el cas de José Antonio Avilés. Fa poc temps era el tertulià de moda, el més polèmic, el que participava a Supervivientes o GH VIP. Despertava odis i sospites, cosa que el feia ideal per Telecinco. Era com Aída Nizar en home: un arribista, sense fonts, inventant-se notícies i grimpaire. Quan Telecinco va cancel·lar Así es la vida amb Sandra Barneda, va fer fora l'últim reducte de tertulians i entre ells va anar al carrer Avilés, molt jove. Té 29 anys i ja sap que és una joguina trencada de Telecinco. De què viu? Té una geladeria al centre de Còrdova.



Així ho explica El Día de Córdoba: "Más de un transeúnte mira varias veces asombrado o vuelve sobre sus pasos cuando atisba a ver al mismísimo José Antonio Avilés sirviendo helado en la calle Deanes de Córdoba. Y es que el colaborador televisivo abrió hace unos meses un pequeño establecimiento a la altura del número 13, que precisamente ha tomado el nombre de la propia dirección. En este recoleto local no sólo venden helados, sino también pasteles, bebidas frías, café, zumos naturales y sandwiches". A les imatges apareix escombrant el local o servint gelats a una tarrina. Reinventar-se per no morir. La fama és efímera i a Telecinco és fugaç. José Antonio Avilés va aconseguir amb només 23 anys dues fites: ser tertulià de Telecinco sense ofici, formació ni contactes, només amb un padrí poderós. I ser portada de la revista Diez minutos pel seu nou nòvio, un perruquer malagueny que es diu Antonio. Ja no estan junts. Va acabar dient-li per TV: "Eres un cerdo". Ara és gelader. No és el primer ni l'últim. Un altre famós de Telecinco que ha invertit els diners en un establiment que regenta ell mateix és l'ex d'Isa Pantoja, Alejandro Albalá, que té un estanc

Albalá gestiona la Expendeduría 78: "A él acude cada mañana en horario de nueve a tres, y despacha él mismo los productos a los clientes, desde tabaco (y toda la parafernalia relacionada, como papel de liar, pipas, mecheros...) a sellos, y hasta recargas de abonos transporte. ¡Incluso barre el local y limpia la puerta". A les fotos apareixen una imatge desarreglada, en xandall, i carregant la paperera per buidar-la a un contenidor proper. Apuja la persiana a les 9 del matí Obligat a matinar com qualsevol treballador que no sigui un tertulià de Telecinco. Tenia 28 anys i la fama li va dir prou. Els clients que entren a comprar una targeta de bus o un encenedor al·lucinen: "El yerno de la Pantoja":
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!