2-D pot ser el dia que Andalusia celebra eleccions o l'acrònim de "dos dits de front". És el que alguns votants andalusos creuen que li ha faltat al cap de campanya del PP quan ha decidit penjar a les xarxes socials un dinar del candidat a la Junta d'Andalusia amb Pablo Casado i la seva família. Qualsevol pensaria que en plena campanya cal promocionar productes autòctons i triar pernil, gaspatxo, salmorejo, fino... El community manager del PP té idees més revolucionàries, o és adolescent. Per fer campanya ha triat un Mc Donald's. El menú va contra totes les campanyes de dieta sana dels governs de torn: Big Mac, patates i beguda gran. Els nens un Happy Meal. Qui s'ha posat les botes amb el "Dinar Feliç" ha estat la xarxa.
La campanya andalusa encara no ha començat oficialment però a les xarxes sempre és campanya. Els excessos dels partits polítics amb les xarxes socials arriba al paroxisme. Com que el candidat dels populars va tercer a les enquestes, voldran com a mínim penjar la foto de Casado a la paret per guanyar-se el títol d'"empleat del mes".