Qui li anava a dir a Pablo Motos que 2017 seria el seu any i el dEl Hormiguero. El programa d’Antena 3 ha aconseguit unes xifres rècord que el consoliden encara més com un dels programes estrella de la televisió estatal. El talk show ha arrodonit el seu millor anys des que es va començar a emetre a Cuatro, el setembre de 2006.

Amb un 15% d’audiència i amb més de 2,7 milions de telespectadors de mitjana, El Hormiguero es desmarca com l’espai líder en la seva franja horària. No obstant això, a Catalunya aquestes xifres disminueixen considerablement i giren entorn el 8% i el 10% de la quota de pantalla.

 

Así de bien lo pasamos con nuestro invitado platino @_danimartin_

A post shared by El Hormiguero (@elhormiguero) on

“Que després de 12 anys de programa, aquest sigui el seu millor any, és un regal que ens omple de ganes i energia”, declara Pablo Motos en conèixer la noticia. Un temporada, precisament, on el presentador ha estat en boca de tots, acusat constantment de comentaris masclistes. D'altra banda, el director general d’Atresmedia TV, Javier Bardají, s’ha desfet en elogis cap a la “creativitat” i “innovació” del programa per mantenir-se al peu del canó durant tant de temps.

Un any on el programa ha rebut el polèmic Premi Nacional de Televisió de la mà dels reis d’Espanya. Una distinció que va generar malentesos i indignació a la xarxa. Enguany, El Hormiguero també compta amb l’emissió no esportiva més vista de l’any amb la visita d'Isabel Pantoja amb un 23,8% de share i 4.783.000 espectadors. Pablo Motos i les formigues estan en forma.