El valencià Pablo Motos és, segurament, un dels presentadors que pot presumir d'una millor forma física. Als seus 55 anys, està molt 'catxes', i s'entrena cada dia amb disciplina per estar ben fort i lluir músculs. Una altra història molt diferent és el seu aspecte, especialment la cara. A 'El Hormiguero', com és natural, va maquillat "com a una porta", pentinat i 'maquejat' per a oferir la millor imatge als espectadors. Quan els llums s'apaguen i Motos torna a ser "terrenal", la cosa canvia radicalment. L'hem pogut copsar en diferents ocasions, especialment durant l'últim any, en el que ha patit més d'un ensurt mèdic i ha hagut de passar per quiròfan. Tampoc millora gaire quan comparteix vídeos fent esport i matxacant-se, amb un color de pell molt peculiar. Una situació que, amb el pas del temps, es fa més palpable.
La darrera mostra l'hem trobada al seu compte a Instagram, mentre gaudia d'un tiberi al luxós Hotel Ritz de Madrid, propietat de la cadena Mandarin Oriental. El restaurant té el segell personal del xef Quique Dacosta: un mestre de la gastronomia que va enlluernar el sector des de Dénia, Alacant. L'equip de l'establiment, sabent de la presència del presentador, li va voler fer un regal únic: una targeta de xocolata on es podia llegir "dígame usted que es lo que quiero", la frase que fan servir durant el concurs tradicional d'El Hormiguero', i que li ha provocat més d'un mal de cap a en Pablo. Motos mossegava el menjar amb ganes, però molts no es fixaven en el que s'estava empassant, si no en la seva cara. Per dir-ho finament, es veu 'treballat', per no dir esgotat i cremat. Part dels seus seguidors han aprofitat l'avinentesa per recomanar-lo descans i cuidar més el seu cutis, impactats amb l'escena. És aquesta.
Motos triomfa a la tele (malgrat ser com és) i al gimnàs, però no pot dir el mateix dels salons de bellesa. Els i les esteticistes es posarien les botes.