La veritat sempre acaba sortint a la llum i, en aquesta ocasió, ha estat Tito Palacios, ex-xofer i confident de Paquirri, que ha destapat un secret que sacseja la versió oficial del matrimoni entre el torero i Isabel Pantoja. En una reveladora entrevista per a 'TardeAR', Palacios va confirmar que el destre ja havia pres una decisió taxativa: separar-se d'Isabel i allunyar-se de la família Pantoja per sempre.
Les declaracions han deixat sense paraules el públic: "Nosotros, cuando íbamos a Sevilla, parábamos en un hostal… Pues Luis, uno de los dueños, como un mes o mes y medio antes de que un toro matara a Paco, me dijo: 'Tito, te vas a quedar muerto, Paco se va a separar de la Pantoja'". Unes paraules que confirmen el que durant anys ha estat un rumor: Paquirri no era feliç amb la 'tonadillera' i el seu cor pertanyia a una altra dona.
Una vida de matrimoni marcada per la intrusió dels Pantoja
Segons confessions de Luis, un amic proper del torero, la convivència amb Isabel Pantoja s'havia convertit en un infern. "Nada más salir Paco por la puerta de la vivienda, se llenaba la casa de los Pantoja. Aparte, el matrimonio no estaba bien. Paco estaba hartísimo", va revelar. Però això no és tot. Segons el periodista Jaime Peñafiel, Paquirri ja havia expressat les seves intencions de separar-se al seu cercle més íntim. La nit abans de la seva mort, "a la 1:20 de la madrugada, llama a Santi Arriaz, con el que tenía muy buena relación. Santi nota que no está bien, que no está feliz y le dice: '¿Te pasa algo, Paco?' Y este le dice algo terrible: 'Santi, a la vuelta de Miami me voy a separar de Isabel'". Unes paraules estremidores que destrossen la imatge idíl·lica que la 'tonadillera' ha intentat vendre durant anys sobre el seu matrimoni.
Carmina, l'amor que mai no va poder oblidar
Però la revelació més impactant de totes és que Paquirri mai no va deixar d'estimar Carmina Ordóñez. Tito Palacios ha explicat que el torero li va demanar de quedar-se en Cantora perquè Carmina anava a visitar-lo, una visita que va estar plena de complicitat i mostres d'afecte. "Me dijo que me quedara porque venía ella. Y todo el rato era besos por aquí… por allá, todo muy bien entre ellos", va assegurar Palacios.
I la història no acaba allà. Belén Ordóñez, germana de Carmina, va revelar que hores abans del seu casament amb Isabel Pantoja, Paquirri va intentar contactar desesperadament a la seva exdona. El destre va trucar diverses vegades a casa dels Ordóñez, però com Carmina no estava, va acabar preguntant pels seus fills per dissimular, va explicar Belén. Però el veritable motiu de la seva trucada era molt més esquinçador: Si ella hagués volgut, Paco hauria cancel·lat el seu casament amb Isabel Pantoja sense dubtar-ho.
Aquesta veritat, ara exposada, col·loca en una posició incòmoda Kiko Rivera, que va créixer creient en la història d'amor perfecta entre els seus pares. Les confessions de Tito Palacios, Jaime Peñafiel i Belén Ordóñez enfonsen el mite, deixant en clar que la relació entre Paquirri i Isabel Pantoja estava condemnada des del principi. El gran amor de Paquirri sempre va ser Carmina, i el seu cor, fins a l'últim dia, li pertanyia només a ella.