La quarta edició del Benidorm Fest va ser protagonitzada de nou pel poder femení. Les dues grans preferides de la nit van ser Daniela Blasco amb el seu Uh Nana, La Chispa amb Hartita de Llorar, juntament amb JK Bello i el seu V.I.P. Finalment la guanyadora que es va convertir en representant d'Eurovisió 2025 fou Melody amb el seu tema Esa Diva amb una lletra que vol empoderar a tota Europa. A més, a part de totes aquestes candidatures femenines molt comentades, l'edició va estar conduïda per ni més ni menys que tres presentadores: Ruth Lorenzo, Paula Vázquez i Inés Hernand, tres dones a l'altura de la gala que van fascinar al públic des del dia que les van anunciar.
L'encarregada de fer autocrítica sobre el seu paper com a presentadora ha estat Paula Vázquez al programa La Ventana de Cadena SER, on ha parlat obertament sobre la seva experiència en el festival i també sobre altres detalls de la seva vida que no coneixíem, com per exemple, com es va assabentar que tenia TDAH... Atents.
Les tres presentadores van tenir un paper excepcional durant tot el festival, tot i això, no van començar amb massa bon peu, i així ho va interpretar el públic durant la primera semifinal, on semblava que cap de les tres tenia complicitat. "Igual la primera gala no nos salió muy bien" explicava Paula Vázquez en el programa, fent una mica d'autocrítica després de llegir els comentaris de la xarxa. "Sí, fue una gala controvertida, pero también te digo que ahora mismo como los villanos también funcionan..." Carles Francino, el presentador, s'unia a la seva reflexió i li deia: "Cuando las cosas salen bien, amal o regular, está bien pensar el nivel de dificultad" La presentadora el responia amb sinceritat i continuava la seva reflexió assenyalant indirectament l'organització i el temps. "En este caso fue mala nuestra porque no nos había dado tiempo a enseñar. Parecía que no había química entre las presentadoras cuando sí las había en realidad" Resulta doncs que les presentadores no van poder fer un assaig general, i per tant ha provocat que molts eurofans assenyalessin a RTVE per la manca d'organització.
RTVE debería plantearse hacer ensayos generales de las galas enteras, tal cual serán la noche que se emitan, al menos un par, el día de antes de las galas para que todo se engrase bien y la primera semi no sea siempre un desastre.
— Miguel. (@miguelahc992) February 4, 2025
pic.twitter.com/jMhXHqGKRd
A part de fer aquesta autocrítica respecte a la seva experiència al Benidorm Fest, Paula Vázquez ha tornat a parlar sobre la salut mental i el TDAH que pateix: "Estoy muy bien, digo sospechosamente por qué nunca había vivido la actividad que estoy teniendo ahora, llevándolo sin pequeños microinfartos, ataques de ansiedad, sudores nocturnos y cosas de ese tipo. Yo creo que es porque me empezado a medicar porque me diagnosticaron TDAH (Trastorno de Déficit de Atención e Hiperactividad) hace tres meses" explicava obertament en el programa. No és el primer cop que menciona obertament el seu trastorn, però sí que ha explicat com es va adonar que el patia: "Viendo vídeos en TikTok, me sentí muy identificada. Seguí viendo vídeos, me hice una carpeta, me empecé a guardar cosas y dije: 'Ojo, que ya son demasiadas casualidades todo lo que hago'. Esto es un patrón, yo pensaba que era mi personalidad y es un patrón" confessava en el programa.
Paula Vázquez: "Me diagnosticaron TDH hace tres meses. Me di cuenta viendo TikTok"
— La Ventana (@laventana) February 4, 2025
📹 Vídeo en directo: https://t.co/3DSTwqRnkx pic.twitter.com/gUgG6Yw0CG
Paula Vázquez va cridar als quatre vents que patia TDAH el passat mes de novembre quan va explicar obertament la pitjor etapa de la seva vida, quan la van fer fora de Fama a Bailar i de Pekín Express i posteriorment també va patir un embaràs ectòpic amb el qual es va acabar quedant estèril. Paula Vázquez va tocar fons, però sembla que ara estigui ressorgint de les seves cendres gràcies a Bake Off i el paper que ha tingut al Benidorm Fest, el seu retorn està més que assegurat. Un cop més meravellosa!
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!