Pedro Almodóvar s'endurà molt probablement la Palma d'Or de Cannes. El gran festival del cinema se li ha resistit però Dolor y gloria és el seu testament cinematogràfic i això agrada molt als jurats. Amb l'emoció dels deu minuts d'aplaudiments de la platea, pocs han parat atenció a un detall del vídeo. Almodóvar d'empeus, tothom aplaudint-lo, abraça i es besa amb les seves actrius, les del film, com Penélope Cruz, i les que no hi surten, com Marisa Paredes o Rossy de Palma. Només una actriu fa cara de póker, no aplaudeix i quan Almodóvar passa pel seu costat s'ignoren ostensiblement, d'anada i de tornada. És Nora Navas:

L'escena és molt incòmoda, la cara de Navas és un poema, mandíbula oberta, sense aplaudir i sense saber què fer. Almodóvar passa de llarg. Una nova mostra de la llarga llista d'actors catalans que han passat pels films del gran director manxec i han acabat amargats, humiliats o sense tornar-hi a treballar mai més. Yolanda Ramos hi va treballar a Volver i van acabar fatal. Ho va fer públic ella al Chester fa 3 mesos, a Cuatro: "Pedro, si fuiste artista, nosotros también podemos, y si tú fuiste vulnerable. nosotros también podemos. Aprendí más con Jose Corbacho dirigiéndome en Homo Zapping". 

EFE

Lluís Homar va denunciar el mateix que ara pateix Nora Navas: "A todo me respondía que noMe tenía que dopar para quitarme la ansiedad. Lloré abrazado a él. Me ignoraba delante de los demás". Àlex Casanovas (Kika) o Loles León han tingut episodis similars amb el director. Aquesta part s'intueix a la pel·lícula, quan l'alter ego d'Almodóvar es retroba amb un exactor seu i s'hi reconcilia. Nora Navas té una entrevista. Però a molts exactors damnificats pel geni manxec els costa parlar. El vídeo parla prou per ella. Dolor y gloria, sí, però mal repartits.