Pablo Iglesias ha tornat. I ha regalat als espectadors de Telecinco un dels moments televisius més potents de l'any. La seva tourné televisiva està sent accidentada. Si dissabte a La Sexta Noche el van criticar per dir que està més preparat per governar després de 3 mesos "limpiando culos y cambiando pañales" ara a la competència, Telecinco, Iglesias ha portat molt lluny la seva proposta d'impedir que els bancs entrin a l'accionariat de les TV. Telecinco és de Mediaset, una de les moltes empreses del magnat italià Silvio Berlusconi. Pedro Piqueras mai ha fet notícia dels problemes judicials de l'amo. Il cavaliere mai no surt a Informativos Telecinco. Piqueras entrevista Iglesias en directe a plató i passa això:
📺 "El problema de que haya medios de comunicación que son propiedad de multimillonarios, con intereses políticos y económicos, es que compromete la libertad de prensa. Decir esta obviedad no tiene que ofender a nadie". @Pablo_Iglesias_ #PIglesiasT5 pic.twitter.com/kUdfTaoGTp
— PODEMOS (@ahorapodemos) 25 de marzo de 2019
A Podemos han redifós aquest vídeo que Telecinco silencia, quan Iglesias es posa còmode i diu: "Hay medios en manos de multimillonarios y eso compremete la libertad de prensa. Yo estoy encantado de estar en esta casa siendo entrevistado. Siempre me he sentido muy a gusto. Pero eso no me impide decir algo sobre el propietario de esta casa, la familia Berlusconi. Primero, como español, que un medio de comunicación de mi país sea propiedad de un italiano, me gusta regular. Y que sea un tipo que estuvo en orgías con menores de edad me revuelve un poco el estómago”. Piqueras gairebé es desmaia. Terrible, apocalíptic.
Piqueras: "Está diciéndolo aquí. No le hemos puesto ningún inconveniente". Si haguessin sabut que ho diria potser graven l'entrevista en lloc de fer-la en directe. Afegeix el cap de l'informatiu de Telecinco: "Nosotros procuramos la neutralidad y el equilibrio y cuando veo que no hay equilibrio, procuro corregirlo. No nos gusta que desde la política se nos diga lo que tenemos que hacer. También hay mucha presión desde la política". I Iglesias recorda els periodistes purgats per polítics del PP: "Que se lo digan a Esther Palomera, Jesús Cintora, Carlos Cúe a quien Soraya Saénz de Santamaría hizo que enviaran a Argentina porque no le gustaba cómo informaba en el El País, a Zarzalejos que echaron de ABC porque no iba a favorecer a Esperanza Aguirre... Claro que hay presiones, pero de los mismos siempre”. Un dels moments televisius de l'any, sense dubte.