La polèmica del dia té dos protagonistes: un molt odiat, l'instagramer amb un milió de seguidors Pelayo Díaz, i un molt estimat: un cadell de raça pomerània que una empresa de criança de luxe li ha regalat en ple confinament a canvi de citar-los i etiquetar-los diverses vegades. Un anunci que veuran un milió de persones. Pelayo cobra per cada empresa que cita a instagram (la tarifa ronda els 5 mil euros). En aquest cas de propina rep un cadell de gos que costarà uns  altres dos mil euros. Anunci amb fotos i vídeos:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Welcome home Vidu! 🌈🐻💕 Bienvenido a casa Vidu! Andy y yo queríamos ampliar la familia desde hace tiempo y no nos animábamos a dar el paso, pero el mundo conspira para que siempre te llegue lo que de verdad deseas y ésta mañana nos ha llegado este maravilloso regalo por parte de @LuxuryToyPuppies, que nos escucharon decir en nuestro IG LIVE lo mucho que nos gustaría tener un Pomerania. Ellos son expertos en Caniches, Pomerania y Malteses y sólo trabajan con criaderos nacionales de confianza que cuidan con cariño y en un ambiente familiar a todos los perros. Además nos contaban cómo a causa de la situación actual (incertidumbre, desempleo...) muchos cachorros están quedándose sin gente que se anime a cuidar de ellos y darles un hogar y, como no, se nos ha encogido el corazón. Vidu es un Pomerania toy de padre Ruso y madre Taiwanesa, tiene 2 meses y le acaban de poner su segunda vacuna así que ésta etapa de confinamiento sin salir de casa es perfecta para adaptarnos unos a otros. Gracias @LuxuryToyPuppies por cambiarnos la vida, Vidu va a ser el perro más feliz del barrio, os mantendremos informados!

A post shared by Pelayo Díaz (@pelayodiaz) on

Instastories

Els animalistes dubten del gest perquè qualsevol persona amb gos sembla dels seus. Però no és el mateix tenir mascota que ser animalista. Sempre demanen adoptar en lloc de comprar, supliquen anar als refugis i agafar gossos sense amo, no cadells de luxe per lluir als barris rics. La xarxa no dubta tant i insulten Pelayo:

L'empresa sap què ven: inclou el nom Toy (joguina) al nom comercial. Aprofita i cola fotos de Pelayo i el marit amb el cadell d'imatge corporativa. Fotografies cuidades, d'estudi, maquillatge, vestuari i il·luminació. Un anunci pagat. I desactiven els comentaris. Saben què passarà. L'últim tuitaire no és qualsevol, té 70 mil seguidors i és un cantant de rap: "Te arranco la puta cabeza subnormal. Dios qué puto asco". El nom del gos és Vidu, com l'home que es queda sense parella.