La polèmica del dia té dos protagonistes: un molt odiat, l'instagramer amb un milió de seguidors Pelayo Díaz, i un molt estimat: un cadell de raça pomerània que una empresa de criança de luxe li ha regalat en ple confinament a canvi de citar-los i etiquetar-los diverses vegades. Un anunci que veuran un milió de persones. Pelayo cobra per cada empresa que cita a instagram (la tarifa ronda els 5 mil euros). En aquest cas de propina rep un cadell de gos que costarà uns  altres dos mil euros. Anunci amb fotos i vídeos:

Instastories

Els animalistes dubten del gest perquè qualsevol persona amb gos sembla dels seus. Però no és el mateix tenir mascota que ser animalista. Sempre demanen adoptar en lloc de comprar, supliquen anar als refugis i agafar gossos sense amo, no cadells de luxe per lluir als barris rics. La xarxa no dubta tant i insulten Pelayo:

L'empresa sap què ven: inclou el nom Toy (joguina) al nom comercial. Aprofita i cola fotos de Pelayo i el marit amb el cadell d'imatge corporativa. Fotografies cuidades, d'estudi, maquillatge, vestuari i il·luminació. Un anunci pagat. I desactiven els comentaris. Saben què passarà. L'últim tuitaire no és qualsevol, té 70 mil seguidors i és un cantant de rap: "Te arranco la puta cabeza subnormal. Dios qué puto asco". El nom del gos és Vidu, com l'home que es queda sense parella.