L'últim gag de Polònia posava Pilar Rahola al terrat de l'edifici de TV3 substituint el logo de la cadena. Parodiaven l'omnipresència de la Pilar al Tot es mou i al FAQ's. No menor que la de Melero al mateix magazine, a La Marató, al Piromusical o als anuncis del 012. Però la Pilar és un monstre televisiu i dona molt. Eloi Vila ho sap i la va passar a recollir a la perruqueria camí de la tele perquè sap que 15 minuts de Rahola són més que 60 amb molts altres copilots. Al cotxe va pujar respecte la setmana passada amb un bon 9% només superat a aquella hora per dos formats que costen 100 vegades més: Maestros de la costura que va fer un fluix 10% i el pla Vasile per ensorrar els modistes: La voz kids, que va liderar amb un 15,8%. A Telecinco tan li fa embafar-nos de talent show musicals. Està emeten simultàniament fins a tres programes de Got talent en una setmana i ara afegeix els nens cantaires. El públic necessita música per fugir de Marta Sánchez encara que sigui refugiant-se en David Bisbal.

Telecinco

Pilar Rahola va emocionar-se recordant la mort del seu pare i va tornar a oferir un d'aquells moments televisius que només ella sap aportar. Abans Benvinguts a la família va seguir desplomant-se però ve de tant amunt que encara lidera. La seva corva en 5 setmanes sempre ha anat caient, del 25,8% de l'estrena al 14,5% del cinquè capítol. L'argument segueix sent delirant: "Per blanquejar el diner negre la família decideix utilitzar l’empresa de les Electropipes de tapadora". Aina Clotet va il·luminar totes les escenes on va aparèixer, però els que recorden que la seva sèrie Gran Nord va morir amb una temporada única a TV3 no poden evitar la sensació que pot tornar a passar.

TV3

La resta de programes en català deixa líders Tot es mou (12,8%) i  Està passant (17,9%) mentre el procés, que tenia un dels dies clau al TS, va de baixa. Els dos programes polítics Més 324 (4%) i 8 al dia (2,9%) haurien de començar a pensar que passen més coses per explicar i no acomodar-se. Qui viu còmode són els esportius del dilluns. Fora de joc a 8tv és el més vist amb un minso 1,8%, Esport club el segueix amb un 1,5% però cada dia és més incomprensible que TVE pagui amb els nostres impostos El Rondo. Albert Lesán va fer un 0,1%, no ja per sota de la mitjana de la cadena (2,1%) sinó per sota del llindar del que una TV pública ha de mantenir en antena. 

TVE

I això amb un Barça campió, arrasant, i a la prèvia del partit més important de la temporada. Quan l'any que ve deixem de veure la Champions en obert potser algunes cadenes públiques es plantegin si cal mantenir canals d'esports o programes que tendeixen a zero.