Absolutament tot el que toca Aitana es converteix en or, i les empreses ho saben. Per això, no dubten a oferir-li un tota mena de col·laboracions publicitàries de tota mena. I és que, a part de tenir una llarga llista d'èxits musicals, també té triomfs d'una altra mena com per exemple un McMenú, amb tots els seus productes preferits, una Nancy pròpia que és igualeta que ella i ara recentment col·laborava amb el Banc Santander creant una targeta de prepagament on apareix la seva cara i que, totes les noies volen tenir a la seva cartera. Però això no és tot. Si aquestes tres col·laboracions ja us semblaven totalment random i peculiars, agafeu-vos fort, perquè encara quedava un plat fort: una col·laboració amb Iberia, l'aerolínia espanyola. Sabeu què vol dir, oi? Ben aviat tindrem un avió volant amb la cara d'Aitana. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by αitana (@aitanax)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by αitana (@aitanax)

Aitana és natural i durant les seves entrevistes sempre xerra a tort i a dret de moltes de les seves aficions, inclús de les seves pors. I, atenció, les marques i les empreses estan atentes a tot. Per això, quan l'extriunfita del 2017 va explicar que tenia por de volar, Iberia, l'aerolínia espanyola, va veure l'oportunitat d'or per a crear una campanya publicitària plena d'èxits. Ben aviat, Iberia va oferir-li un bon xec de diners per un seguit de vídeos publicitaris. Aitana apareixia dins d'un avió on el pilot li anava explicant tota mena de secrets sobre com pilotar un avió. També anunciaven que l'aerolínia seria l'encarregada de portar-la de gira per Llatinoamèrica. Més tard, el vincle entre la cantant i l'aerolínia va estar tan consolidat que Aitana va assegurar que estava fent el curs de pilot d'avió... Molt fort. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by αitana (@aitanax)

Un any després dels últims vídeos de publicitat, ara, Aitana i Iberia s'han tornat a ajuntar sota la frase: "Preparando algo muy especial con Aitana" Amb unes imatges on vèiem a la cantant al centre de manteniment de La Muñoza, amb cara d'al·lucinació, com si acabés de veure una cosa meravellant. Segurament la seva cara en un avió, o el seu nom apuntat en una ala... De moment no sabem res, tan sols han tornat a publicar un altre vídeo informatiu sobre l'aerolínia on li expliquen a Aitana tots els secrets tècnics d'un avió. Un vídeo col·laboratiu que ha despertat una pluja de crítiques a la cantant, i és que, es tracta de la quarta col·laboració més surrealista de la carrera de la cantant. Tot apunta al fet que aquest seguit de vídeos acabaran amb un avió o un anunci estel·lar d'Aitana a l'aire. 

En veure els vídeos, la xarxa ha obert un debat i n'hi ha que inclús han denominat a l'Aitana com una 'pesetera' "¿Aitana sabe que se puede rechazar una colaboración o es que no le queda otra?" "algun dia abriremos el melón de lo pesetera que es Aitana y que podria ser perfectamente la Taylor Swift española" I és que a molts els sembla surrealista que Aitana vulgui col·laborar amb marques que queden tan allunyades de la seva carrera, però, passa una cosa ben curiosa si en aquesta col·laboració canviem a Aitana per un personatge masculí. Aquí les crítiques ja no tenen tant lloc, per això, altres usuaris han compartit aquesta mateixa reflexió. "Rafa Nadal anunciando Kia era un señor..." "Ahora le quieren decir a Aitana que no anuncie bancos, aerolíneas o hamburguesas" juntament amb la imatge de famoses col·laboracions com: Nico Williams i Goiko, David Broncano, Rafa Nadal, o Dabiz Muñoz.

Com dèiem abans, tot el que toca ho converteix en or. Les empreses ho saben, i ella també, per això, no refusa a dir que no a qualsevol campanya que li ofereixin un bon feix de bitllets, encara que quedi lluny de la seva música. Aitana sempre triomfa i en aquesta llista de marxandatge on podem trobar una targeta de crèdit, un menú del McDonalds, una Nancy, ara també hi tindrà un avió.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!