Les últimes 48 hores es deuen haver acabat les existències de paraigües a la zona de Madrid de la gran quantitat de llàgrimes que han vessat els madridistes i les de crispetes a la zona de Barcelona, de com de bé ens ho estem passant els culers en veure què són capaços de fer des del Reial Madrid quan les coses van mal dades. "¿Señorío?... el que tengo aquí colgado". El Madrid i el madridisme només és señor quan totes li ponen, quan les coses li van bé i els àrbitres li xiulen a favor. Quan no, són capaços de fer el ridícul fent-se les víctimes fins a límits insospitats. És el que té haver assistit a una de les campanyes més esperpèntiques, grotesques i poca-vergonyes dels darrers anys per part de la caverna mediàtica, que ha posat en marxa els ventiladors de brossa per escampar contra la "Liga corrupta", els àrbitres i bla, bla, bla. I tot, per una expulsió que no hi va haver al partit entre l'Espanyol i el Reial Madrid de dissabte a Cornellà.

Aquesta jugada, en què el defensa periquito Carlos Romero fa una falta al mig del camp a Mbappé, que va ser sancionada només amb targeta groga. I per aquelles coses meravelloses que té el futbol, després va ser el mateix Romero l'autor del gol que va valdre la victòria blanc-i-blava... i la consegüent derrota blanca.

Un cop acabat el partit, el que s'ha arribat a dir des de terra, mar i aire ha estat absolutament desproporcionat, interessat i menyspreable. No recordo en la història una campanya victimista més exagerada que aquesta per una falta que si bé es podia considerar targeta vermella, tampoc passa res per ser groga. I, desde luego, n'hem vistes de molts tipus afavorint al Madrid, decisions arbitrals escandaloses, que no l'han perjudicat, al contrari, l'han beneficiat, i molt, y aquí no ha pasado nada, i evidentment, no han fet el soroll que han fet ara. I tot, atenció, dies després de les escandaloses declaracions del president de la Reial federació Espanyola de Futbol, Rafael Louzán, reconeixent-li a Pedrerol les pressions de Florentino Pérez amb el tema dels arbitratges.

Doncs amb tot plegat, com heu vist, el madridisme i la caverna han dit de tot. Però quien se lleva la palma ha estat el diari Marca, qualificant el que va passar dissabte de: "Es el mayor error en años". La xarxa ha dit que ja n'hi ha prou i els ha posat a lloc:

Creuen que es pot fer més el ridícul? Sí. Aquesta mateixa tarda el Madrid ha enviat una carta queixant-se que fa vergonya aliena.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!