Aida Domènech aixeca passions des del seu primer blog on arrencava l'imperi anomenat Dulceida. Ensenyava els seus looks, les últimes adquisicions de roba, noves combinacions, sabates, accessoris... A poc a poc el seu carisma via la pantalla va evolucionar fins a la xarxa, arribanf finsels 3,4 milions d'usuaris que la segueixen diàriament, i un seguit d'empreses i projectes que l'han fet encapçalar el rànquing de les influencers més top. Llibre, colònies, roba, col·leccions de sabates, un festival al seu nom i uns premis organitzats per la seva pròpia empresa. Sempre, sempre ha tocat l'èxit, però sembla que per primer cop un projecte no ha donat els seus fruits. Dulceida comença a destronar-se?

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Aida Domenech (@dulceida)

La influencer catalana ha compartit sempre al detall tota la seva vida, en concret la seva història d'amor amb Alba Paul, de qui va estar separada gairebé dos anys, però s'ha reconciliat per la porta gran, totes dues ens feien commocionar en anunciar-nos el seu esperat embaràs. La seva tornava revivia el famós "Mucho, mucho, mucho Amor"  les veiem tan o igual d'enamorades que als seus inicis, petonejant-se pels racons i desprenent passions fins a posar-se en marxa en el procés de fecundació. Però el projecte vital de la maternitat no ha estat l'únic que la parella tenia entre mans. Dulceida i Alba Paul anunciaven la seva reconciliació amb el pòdcast de Podimo "Destino: las estrellas", un programa on el matrimoni conversava sobre la seva relació. Un projecte que es presentava com una bomba, que només ha fet que explotar en polèmiques.

Les Mamarazzis destapaven la realitat que s'amagava darrere el set d'aventures i exploració, l'empresa no acabava d'estar contenta amb els resultats del projecte, i bé, es produïa amb un megacontracte pel qual s'emportaven quasi mig milió d'euros. Estem parlant d'una xifra molt elevada, que comportava un gran compromís darrere, el qual, segons el duet de periodistes, cap d'elles va complir. Canvis d'agenda d'un dia per l'altre i un poc compromís que ha irritat fins al punt que no es renovarà una segona temporada. Actualment, la plataforma compta amb pòdcasts de tota mena d'influencers com Laura Escanes, Marina Rivers, Violeta Mangrinyan... i gran part d'aquests ja han anunciat la seva continuïtat, tots excepte el Dulcepodcast, tal com han assegurat Les Mamarazzis a través de fonts molt properes.

Dulceida aviat va sortir a desmentir la desmesurada xifra, tranquil·litzant els rumors i la bona relació amb l'empresa, però aquesta renovació fallida fa dubtar... Entre els altres motius que es barallen, també existeix la possibilitat de paralitzar aquesta segona producció per l'embaràs de la parella. La petita criatura està prevista que neixi el dia 15 d'octubre, per tant, acabarà l'estiu a punt de donar la benvinguda més especial. Potser ha estat el cúmul d'emocions que ha fet perdre el nord de l'èxit a la influencer, Dulceida devia tenir massa coses al cap: la reconciliació, els premis Ídolo i el procés de ser mare, però Podimo no ha quedat contenta i descarta totalment una segona temporada pel seu "Destino: a las estrellas"  

Després de més de dues dècades per la pantalla, per primer cop Dulceida ha assaborit el fracàs, el primer projecte que li ha sortit granota. Sempre hi havia d'haver una primera vegada, tot i això, el veritable triomf és el que porta dins seu, la dolça espera compensa qualsevol mala notícia professional.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!