La presentadora de TVE Raquel Sánchez Silva arrossegarà la mort del seu marit Mario Biondo tota la vida. Però la setmana que ha estrenat programa a La 1, Lo siguiente, els mitjans estan removent tota la història. Casualitat o no, el programa va malament d'audiència al segon dia i baixa a un perillós 7,3%. Alhora la seva exsogra, mare del jove càmera de Telecinco que va aparèìxer penjat al domicili conjugal quan no feia ni un any del casament, ha parlat pel diari La Vanguardia. Sánchez Silva, que està casada en segones núpcies i té dues criatures del segon marit, haurà d'abordar les greus acusacions de la mamma Biondo: "La Policía española no hizo ninguna investigación. Y eso se debe también a que la persona más cercana a mi hijo, su esposa, nunca presionó para que se hicieran las investigaciones adecuadas. Solo he visto muecas en su cara, muchas muecas, nunca bajar una sola lágrima. No vi a Raquel llorar por mi hijo. Ni en Madrid ni en Palermo durante el entierro".

GTRES

La mare del difunt comenta la fotografia que En Blau ha seleccionat per il·lustrar la notícia des de fa mesos: la de Raquel agafant la cara de la germana del mort durant l'enterrament de Mario. Posa la pell de gallina com ho va viure la mare que acabava de perdre el seu fill penjat d'un fulard en estranyes circumstàncies: "No olvidaré nunca cómo agarró con furia la cara de mi hija Emanuela, al salir de la iglesia junto al cementerio, y sus crueles palabras: “Es inútil, ¿qué pretendes? ¡Ya no puedes hacer nada más por tu hermano! ¿Lo entiendes? ¡Mario ha muerto! ¡Mario ha muerto!”. El paper de Silva va ser molt estrany, canviant l'opinió de com va morir el seu marit: "Trató de convencernos que Mario murió suicidándose. Pero visto que nosotros no creímos absolutamente nada de ello, al día siguiente cambió totalmente la versión diciendo que murió con un juego autoerótico".

Telecinco

L'exsogra de Raquel Sánchez Silva planteja la tesi de l'assassinat: "Estoy segura que sucedió algo muy grave, a causa de algunas búsquedas que mi hijo estuvo realizando en internet durante las semanas anteriores. Lo asesinaron para hacerlo callar para siempre". I acaba amb la presentadora així: "A la viuda la versión del suicidio le ha sido cómoda; lo importante era que no apareciese la hipótesis homicida". Ni la cita pel seu nom: Raquel. El 5 de novembre es torna a obrir la caixa al cementiri de Palerm amb les restes de Mario Biondo. Es busca la prova definitiva que va ser assassinat. Raquel Sánchez Silva aquell dia seguirà fent el seu programa d'entreteniment.